2022: Néhány csapat a jövőben megpróbálhatja majd visszacsábítani a Formula-1-be a most visszavonuló, de a visszatérését ki nem záró Sebastian Vettelt Ralf Schumacher szerint. Az egykori F1-es pilóta szerint sokan támaszkodnának a négyszeres világbajnok tapasztalatára, és azt is elejti, hogy tudomása szerint már voltak is érdeklődések azt illetően, hogy a visszavonulás meg se történjen.
2021: Az F1-nek el kell érnie, hogy releváns és hasznos legyen azokra a kihívásokra nézve, amelyekkel jelenleg szembesülünk a világban Ross Brawn szerint. A sportág ügyvezető igazgatója elárulta, ehhez az egyik első lépés egy karbonsemleges üzemanyag bevezetése lesz, amit bármilyen autóban lehet majd használni a világon.
2020: Mattia Binotto, a Ferrari F1-es csapatfőnöke megerősítette, azt tervezik, hogy új pilótájuk, Carlos Sainz a jövő év elején egy 2018-as autóval tesztelhet. „Próbálunk valamit szervezni Carlosnak, hogy felgyorsíthassa az integrációját a csapattal, a mérnökökkel, az autóval, a munkamódszerünkkel és az eljárásainkkal” – indokolta meg a döntést.
2019: Christian Horner leszögezte, Alex Albon megérdemelten kapott esélyt 2020-ra a Red Bullnál, amiért pályafutása során bizonyította szívósságát. Mattia Binotto ugyanezen a napon, a Brazil Nagydíj után találkozott versenyzőivel, akik állítása szerint most már biztosan tudják, elfogadhatatlan, ami Brazíliában történt. A két versenyző ugyanis összeütközött, a Ferrari pedig pont nélkül zárta a nagydíjat.
2018: „Ironikus módon, amikor először szembesültünk azzal a dilemmával, hogy kit ültessünk Mark Webber helyére, Daniel-lel a legnagyobb problémánk az volt, hogy nem nagyon láttuk kerék a kerék ellen versenyezni. Amióta beült a Red Bullba, nem csinál mást, csak előz; vitathatatlan, hogy a szakma legjobb előzője lett” – fogalmazott Christian Horner Abu Dhabiban, Daniel Ricciardo utolsó Red Bull-os versenyén.
2017: Lewis Hamilton szerint az Abu Dhabi Nagydíj után bemutatott új F1 logó nem olyan ikonikus, mint az előző.
2016: Nico Rosberg megszerezte élete első Formula-1-es világbajnoki címét, miután másodikként ért célba a szezonzáró Abu Dhabi Nagydíjon. Ugyanezen a futamon Jenson Button 17 év után búcsút vett a királykategóriától, ám csak ideiglenesen, tartalékpilótaként ugyanis a következő évben is visszatért.
2015: Cyril Abiteboul Renault-csapatfőnök azt reméli, a jövő héten sikerült véglegesíteni a Lotus csapat átvételét. Eközben Dietrich Mateschitz Red Bull-vezér úgy döntött, nem vonja ki csapatait (Red Bull, Toro Rosso) a Formula-1-ből, habár korábban ezzel fenyegetőzött. Mint mondta, túl nagy a tét.
2014: Nehezen indult az újjáéledt McLaren-Honda partnerség Abu Dhabiban. Az újjáéledt szövetség első tesztjei katasztrófálisan sikerültek.
2013: Felipe Massa a negyedik helyen autózott Ferraris búcsúján, amikor áthajtási büntetést kapott, miután úgy ítélték meg, hogy négy kerékkel, illegálisan lépte át a bokszbejárat fehér vonalát. A Ferrari így a konstruktőri bajnokságban is kikapott, Massa pedig csupán a harmadik lett összetettben. Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke azt mondta, ez a büntetés „nevetséges és igazságtalan” volt, továbbá „veszélyezteti az F1 hitelességét.”
2012: Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke megköszönte Michael Schumacher szívélyes gesztusát, azaz hogy átadta a hatodik helyét Sebastian Vettelnek Brazíliában, aki így megszerezhette sorozatban harmadik világbajnoki címét.
2011: Webber ma megszerezte idei első győzelmét Brazíliában, majd kijelentette, eltökélt szándéka, hogy ezt felhasználja önbizalma erősítésére és jövőre erősebben térjen vissza.
2010: Az újdonsült világbajnok, Sebastian Vettel úgy folytatta győzelmi ünneplését, hogy bemutatta Red Bull-ját Berlin utcáin.
2009: A Kanadai Nagydíj 2010-es visszatérése hivatalossá vált, miután a kormány segítségével bebiztosítottak egy ötéves szerződést. Ugyanezen időben a BMW beleegyezett, hogy visszaadja F1-es csapatát Peter Saubernek azzal a feltétellel, hogy a csapat megkapja a 2010-es nevezést, miután bejelenti, hogy eredeti eladása a Qadbak Investments Ltd.-nek nem fejeződik be.
2008: Az idei év világbajnoka, Lewis Hamilton kijelentette, nem Michael Schumacher hét bajnoki címének megdöntése a célja a Formula-1-ben.
2007: Mark Webber nyugodt a Red Bull Racingnél való jövőjét illetően, annak ellenére, hogy a találgatások a csapathoz kötik Fernando Alonsót. Dietrich Mateschitz egyúttal elutasította a szóbeszédet, miszerint a spanyol versenyben van a Red Bull Racing jövő évi üléséért.
2006: Az F1-es csapatok holnap visszatérnek a versenypályára, az új éra első tesztjére, ráadásul Michael Schumacher nélkül.
2005: Az FIA abban bízik, hogy a műszaki vezetők e heti ülésén jóváhagyják a radikális kettős hátsó szárny terveit a McLaren leköszönő műszaki igazgatójának, Adrian Newey-nak köszönhetően.
2004: A Red Bull Racing tulajdonosa, Dietrich Mateschitz a jelek szerint új esélyt ad David Coulthardnak a versenyzésre a csapatnál, amelyet nemrég vásárolt a Jaguartól.
2003: Mindössze két nappal azután, hogy a BMW-s Juan Pablo Montoya megdöntötte a valenciai körrekordot, a McLaren versenyzője, David Coulthard hat századmásodperccel javította a mai rekordot, ezzel beállítva a nap leggyorsabb idejét.
2002: Jean Alesi csatlakozik a Francaise du Sport Automobile szövetséghez egy új program részeként, amelynek célja, hogy felfedezzék a jövőbeli francia tehetségeket. Eközben a Jaguar Racing menesztett csapatfőnöke, Niki Lauda kijelentette, szerinte a Milton Keynes-i csapat új főnöke profitálni fog a kemény munkájából.
2001: Paolo Cantarella FIAT-főnök a Formula-1-es autógyártók által létrehozott cég vezetője lett. Céljuk, hogy saját Grand Prix-sorozatot vezessenek be, amennyiben a jogtulajdonosokkal folytatott tárgyalások eredménytelenné válnak.
2000: A Formula-1 világbajnoka, Michael Schumacher harmadik lett „Az év német sportszemélyisége” versenyben. Eközben Mika Häkkinen, a McLaren pilótája a háromszoros világbajnok Ayrton Sennát dicsérte, szerinte ugyanis a vele való versenyzés felbecsülhetetlen élmény volt, ami segített neki abban, hogy maga is világbajnok legyen.