2022: A Ferrari vezérigazgatójaként tevékenykedő Benedetto Vigna egyáltalán nem elégedett a csapat év végi konstruktőri második helyével, amiről meg is fogalmazta a maga markáns véleményét.
2021: Lewis Hamilton jövőre új csapattársat kap a Williamstől érkező George Russell személyében, akitől arra számít, hogy rögtön le akarja majd őt győzni – de szerinte ez is a helyes mentalitás.
2020: Max Verstappen saját elmondása szerint „nem számít, hogy második vagy harmadik hely” lesz az év végi eredménye. A holland 27 ponttal marad le Valtteri Bottastól, így kettéválaszthatja a két Mercedest, de jobban motiválják az erős futameredmények, mint az összetett.
2019: A McLaren csapatvezetője óva int az elszabaduló elvárásoktól. Andreas Seidl szerint mindig magasra helyezik maguk előtt a lécet, de azzal túl korai lenne számolni, hogy 2020-ban a topcsapatokkal szállhatnak harcba.
2018: Hivatalosan is bejelentik, hogy Alexander Albon a Toro Rosso Formula-1-es pilótája lesz a 2019-es szezonban. A fiatal versenyző helyzete azonban nem egyszerű, ugyanis annyira nem számított az F1-es lehetőségre, hogy már aláírt a Nissan Formula-E-csapatához – a Nissan azonban végül elengedte, így jelenthette be a Toro azt, amit néhány napja már lehetett hallani.
2017: Kimi Raikkönen szerint az Abu Dhabi Nagydíj borzasztóan unalmasra sikerült, mert olyan sok üzemanyagot kellett megspórolniuk a pilótáknak, hogy úgy érezte magát, mintha hosszútávú versenyen venne részt. A finn azt mondja, hogy unatkozott és egyáltalán nem élvezte ezt a futamot, semmi értelme így versenyezni.
2016: Elképesztő körrel nyeri meg a szezonzáró Abu Dhabi Nagydíj időmérő edzését Lewis Hamilton, a brit pilóta három tizedmásodpercet oszt ki csapattársának, Nico Rosbergnek, a harmadik Daniel Ricciardo pedig már nyolctizedes lemaradásban van. Rosberg annyit mond Hamilton köréről, hogy az „lehetetlen volt” számára.
2015: A Ferrari arról beszél, hogy az üzemanyaggal kapcsolatos fejlesztéseik körönként fél másodpercet jelentenek, úgyhogy elindulnak a Mercedes után és remélik, hogy jövőre már bajnokesélyesek lehetnek. Közben a McLaren fele autója már a 2016-os elemekből áll, a Red Bull viszont visszarakja a korábbi Renault-motort, mert az újjal finoman szólva is elégedetlenek...
2014: A Mercedes tárgyalni akar Lewis Hamiltonnal a már csak egy évig érvényes szerződése meghosszabbításáról – a friss bajnok legyőzte Nico Rosberget csapaton belül, de kissé megromlott közöttük a viszony, úgyhogy Hamilton hosszabbítása lehet, hogy Rosberg távozását jelenti majd egyesek szerint. A Mercedesnél azonban nagyon bíznak Hamiltonban, hogy hosszabb távon is sikerre viheti az istállót.
2013: Ugyan a Red Bull sorozatban negyedszer lett a Formula-1 királya ebben a szezonban, Martin Whitmarsh, a McLaren vezére figyelmezteti a riválist: ahogy az ő csillaguk leáldozott, úgy az energiaitalosoké is egy szempillantás alatt megteheti ezt. Szerinte a közeljövőben mondjuk nem történik ez meg, de a 2014-től bevezetésre kerülő új erőforrások megkeverhetik a kártyákat, úgyhogy vigyáznia kell a Red Bullnak.
2012: Mennek az év végi vallomások és nyilatkozatok: a Ferrari csapatfőnöke, Stefano Domenicali például Fernando Alonsót dicséri nagy szavakkal és kijelenti, hogy szerinte ő volt a szezon legjobbja. A McLarennél közben elmondják, hogy nagyon sajnálják Lewis Hamilton távozását: a pilóta már bejelentette, hogy 2013-ra a Mercedeshez igazol – hozzáteszik, hogy nagy pénzt ajánlottak Hamiltonnak, aki nemet mondott, ők pedig nem erőltették, ha menni akar, akkor mehet, de azért sajnálják, hogy nem őket erősíti.
2011: Parádés körrel szerzi meg az első rajtkockát Sebastian Vettel Ingerlagosban, jó két tizedmásodpercet oszt ki Mark Webbernek, majdnem négyet Jenson Buttonnak és több mint ötöt Lewis Hamiltonnak. Vettel ezzel a 2011-es szezonban már 15. alkalommal kerül a pole-ba – ezzel Nigel Mansell erre vonatkozó rekordját adja át a múltnak.
2010: A Formula-1 vezérét, Bernie Ecclestone-t rablók bántalmazták. Éppen párjával, Fabiana Flosival hagyták el az F1 londoni irodáját, mikor négyen vették körül őket. A támadók ékszert tulajdonítottak el, a 80 éves Ecclestone-t fejen ütötték és rúgták. A sértettet kórházba szállították, de rövidesen kiengedték.
2009: Fernando Alonso másodszor járt a Ferrarinál, amolyan félhivatalosan: szerződése alapján csak 2010-től az istálló pilótája, addig nem tesztelheti az F1-es autót. Helyette a 458 Italiát és 599-et hajtotta meg.
2008: Jön az éremrendszer a következő évtől, jelentette ki Bernie Ecclestone. Állítása szerint a csapatok is ezt akarják, de a hivatalos jóváhagyás még hiányzik. Az éremrendszer értelmében pontok helyett a győzelmek száma (egyenlőség esetén második helyeké és így tovább) döntene a világbajnok személyéről.
2007: David Coulthard, a Red Bull pilótája egészen biztos benne, hogy Fernando Alonso nem lesz a csapat versenyzője 2008-ban. A McLarentől egyetlen szezon után viharosan távozó spanyol a pletykák szerint a Renault-nál vagy Red Bullnál folytatja.
2006: A spanyol sajtó információi szerint megházasodott Fernando Alonso: párjával, Raquel del Rosarióval a Maldív-szigeteken, szűk körben, 50 vendég előtt keltek egybe.
2005: Túl öregek a csapatfőnökök, panaszkodik a Ferrari feje, Jean Todt (aki maga 59 éves), a közös megbeszéléseken lehetetlen dűlőre jutni velük. Vérfrissítésre lenne szükség, ezért Todt örül a nyitott, fiatal új vezetőknek – ezalatt vélhetően a Red Bull csapatfőnökére, Christian Hornerre gondolt.
2004: Két brazil zárta az élen a hivatalos barcelonai teszt utolsó napját, Ricardo Zonta a Toyotával és Antonio Pizzonia a Williamsszel. Zonta kiemelte, a nap fő célját elérte azzal, hogy 270 km-t teljesített egyetlen szett abronccsal.
2003: Jacques Villeneuve véleménye nagyot változott Jenson Buttonról. Egy évvel korábban még egy túlsztárolt fiúbanda tagjához hasonlította a britet, a BAR-nál csapattársakként töltött szezon után viszont úgy gondolja, potenciális világbajnok.
2002: A Ford eltávolította Niki Laudát a Jaguar csapatvezetői pozíciójából. A háromszoros világbajnok osztrákot meglepte a döntés: „Angliában a dolgok máshogy működnek, sajátosan oldják meg a problémákat” – kritizálta a brit vezetőséget.
2001: Nem tartja visszalépésnek a tesztpilóta pozíciót Fernando Alonso. A Minardival meggyőző bemutatkozó évet teljesített, majd a Renault-val fejlesztői szerződést írt alá. Alonso úgy vélekedett: saját stílusához igazíthatja az autót, így mikor 2003-ban versenyezhet vele, kisebb előnyben lesz.