2022: Lezajlott Abu Dhabiban a szokás szezon utáni egynapos teszt, amelynek két fő érdekessége az volt, hogy Fernando Alonso először vezethetett az Aston Martin, az újonc Oscar Piastri pedig a McLaren színeiben.
2021: Az Alpine szerint néhány kanyaron múlt, hogy működött Fernando Alonso egykiállásos stratégiája a hétvégi Katari Nagydíjon, ahol a spanyol így szerezte meg visszatérése utáni első dobogós helyezését.
2020: Természetesen nagyon örül az olyan toppilóták dicséreteinek, mint Lewis Hamiltoné vagy Fernando Alonsóé, de George Russell számára mindez csak háttérzaj, mert arra koncentrál, hogy a pályán bizonyítson.
2019: A Red Bull csapatfőnöke szerint a gárda legutóbbi, brazíliai futamgyőzelme nagy szerepet játszhat abban, hogy motorszállítójukként a Honda a Formula-1-ben maradjon.
2018: A Williams versenyzőjeként Robert Kubica a következő szezonban visszatér a Formula-1-be. Utoljára 2010, a Renault-val szerepelt a királykategóriában, súlyos ralibalesete és karsérülése előtt.
2017: A Williamst három pilóta is tesztelni fogja Abu Dhabiban: a szerződtetett Lance Stroll mellett Robert Kubica és Szergej Szirotkin. Kubicát a másik 2018-as ülés nagy esélyesének tartják, az orosz némileg váratlanul került be a keretbe.
2014: Abu Dhabiban a pole-pozíciót Nico Rosberg szerezte Lewis Hamilton előtt. A duplapontos szezonzárón a két Mercedes-versenyző csap össze a világbajnoki címért, Rosbergnek viszont nem elég nyernie, legalább egy ellenfélre is szüksége van, aki Hamilton előtt végez. Szabálytalan, elhajló szárnyai miatt mindkét Red Bull kizárták időmérőről: Ricciardo és Vettel az ötödik-hatodik rajtpozíciót veszítették el.
2013: Nico Rosberg remekel az esőben Interlagosban, mindkét pénteki szabadedzésen ő volt a leggyorsabb. Teljesítménye annak tükrében még érdekesebb, hogy csapattársa, Lewis Hamilton elmondása szerint egyáltalán nem érzi az autót nedves pályán, és esélytelen, ha a körülmények maradnak.
2012: Sergio Perez elkotyogta, ki érkezik a helyére a Sauberhez: honfitársa, Esteban Gutierrez váltja a McLarenhez igazoló mexikóit.
2011: Vijay Mallya a Force India legteljesebb szezonjának nevezte a 2011-est. Az istálló 18-ból 12 futamon szerzett pontot, a szezonzáró előtt pedig szinte biztos, hogy a konstruktőri hatodik pozíciót, eddigi legjobb helyezését is bebiztosítja.
2010: Még 15 sikeres évet jósol a 23 esztendős új világbajnoknak, Sebastian Vettelnek Mario Theissen, a BMW motorsport-igazgatója. Ő volt az, aki 2006-ban tesztpilótaként leigazolta a németet. Vettel a BMW-Sauberrel állt rajthoz első nagydíján is.
2009: A pontverseny második helyén végzett Sebastian Vettelt meglepi a világbajnok Jenson Button csapatváltása, aki a nyerő Brawn GP-t a McLarenre cseréli. Vettel szerint a Mercedes formájában folytató csapat erős lesz a következő évben.
2008: Mark Webber saját jótékonysági kerékpárversenyén ütközött frontálisan egy autóval Tasmániában. Az ausztrál lábtöréssel kórházba szállították, ahol műtéten esett át.
2007: Augusto Farfus Valenciában első Formula-1-es tesztjét teljesítette a BMW-vel. A brazil a márkától jutalomként kapta a lehetőséget, mivel a WTCC-ben a szezonzáróig harcban állt a bajnoki címért – bár végül csak negyedik lett az összetettben.
2006: A Ferrari pilótája, Felipe Massa összegezte első élcsapatban futott szezonját: két futamot nyert, hatszor állt a dobogón. Ez alapján úgy érzi, a jövőben megnyerheti a világbajnoki címet, és keményen fog harcolni a cél elérése érdekében.
2005: A Honda teljesen átvette az irányítást a BAR-nál, és a gyenge szezon ellenére (hatodik hely a konstruktőri bajnokságban) magasra helyezte a mércét: Yasuhiro Wada, a versenyrészleg elnöke vb-címért folyó küzdelmet vár.
2004: Új tesztpilóta a Ferrari kötelékében: Marc Gené csatlakozott Luca Badoerhez a fejlesztőcsapatban. Gené két szezont versenyzett a Minardival, majd a Williams tesztelője volt, többször be is ugrott a sérült Ralf Schumacher helyére.
2003: Aláírta következő, öt évre szóló szerződését a Francia Nagydíjat rendező Magny-Cours, a megállapodás azonban 2005-től szól 2009-ig: a verseny egy évre kimarad a naptárból.
2002: Drákói büntetést helyezett kilátásba az FIA elnöke, Max Mosley: egy futamról eltiltaná azt az istállót, amely csapatutasítással manipulálja a verseny eredményét.
2001: Csődgondokság alá került a Prost Grand Prix, amely hat hónapot kapott, mielőtt felszámolják. Az istálló 19,1 millió font adósságot halmozott fel. Alain Prost elmondása szerint megvan a 2002-es költségvetés, és nem mondott le arról, hogy versenyképes csapatot épít.
2000: A 19 éves spanyol tehetség, Fernando Alonso zsebében ötéves szerződés lapul a Minardival, a csapat jövője azonban bizonytalan. Felmerült a hír, hogy már alá is írt egy megállapodást a Benettonnal, de Alonso képviselője elmondta, egyelőre várnak, bemutatkozhat-e a Minardinál.