2022: Christian Horner Red Bull-csapatfőnök úgy véli, az istállókat érő negatív felhajtás elég visszatartó erő ahhoz, hogy az alakulatok ne szegjék meg a költséglimitre vonatkozó előírásokat. Az energiaitalosoknál találtak egyedül kihágást a 2021-es idényre vonatkozóan, emiatt hétmilliós bírsággal és a szélcsatornában eltölthető idejük tízszázalékos csökkentésével sújtották őket.
2021: Miután Toto Wolff azt mondta, benne van a pakliban, hogy ütközéssel dől el a vb-cím Lewis Hamilton és Max Verstappen között, a Mercedes brit versenyzője igyekezett leszögezni, a helyes módon akarja megnyerni következő bajnoki címét, ha pedig veszít akkor, méltósággal teszi azt.
2020: Toto Wolff Mercedes-csapatfőnök arra számít, hogy a Honda mindent bele fog adni a következő szezonban a Red Bull-lal, amely az utolsó lesz a japán motorgyártó számára az F1-ben az újabb kiszállás előtt, így ők sem dőlhetnek hátra.
2019: Visszaszólt a Ferrarit csalására utaló megjegyzéseket tevő Max Verstappennek Charles Leclerc: a maranellóiak monacói pilótája viccnek nevezte a holland vádaskodását.
2018: Az ötödik vb-címét nemrég megszerző Lewis Hamilton saját elmondása szerint szeretne legalább közel kerülni Michael Schumacher abszolút rekordjaihoz a karrierje hátralévő részében.
2017: Felipe Massa befejezi Formula-1-es pályafutását. A brazil, aki egy évvel korábban szintén visszavonult, végül mégis a Williams megüresedett ülésében kötött ki, közölte: ezúttal véglegesen abbahagyja.
2016: Jörg Zander visszatér a Formula-1-be a Sauber technikai igazgatójaként, mivel jelenlegi munkaadója, az Audi kiszáll a WEC-ből. A svájci szakember a Saubernél, Toyotánál, BAR-Hondánál, Williamsnél és Brawnnál is dolgozott. A hinwili istállónak a teljes szezon folyamán nem volt technikai igazgatója.
2015: Susie Wolff, a Williams tesztpilótája, aki több szabadedzésen részt vett – 20 év után első nőként versenyhétvége programján belül – közölte, hogy szezon végén visszavonul a motorsporttól.
2014: A Mercedes hajlandó a kompromisszumra. A gyártó korábban határozottan tiltakozott a motorbefagyasztás enyhítése ellen, a költségek emelkedésére hivatkozva. Amennyiben a kiadások nem nőnek drasztikusan, a csapat hajlandó engedni.
2013: A Lotus tulajdonosai között szereplő befektetőcsoport közölte Eric Boullier csapatfőnökkel, azt akarják, hogy szerződtesse Nico Hülkenberget Kimi Raikkönen utódjaként.
2012: Három év elteltével nyert újra Kimi Raikkönen, aki Lotus első győzelmét szerezte (a csapat jelenlegi formájában) az Abu Dhabi Nagydíjon.
2011: Lehetőséget kapnak a fiatalok: a Formula Renault 3.5 bajnoka, Robert Wickens a Virgint vezetheti a pénteki szabadedzésen Abu Dhabiban, míg az AutoGP győztese, Kevin Ceccon a Toro Rossóba ülhet be a fiatal pilóták tesztjén.
2010: „Mindenki azt mondja, hogy veszélyes vagyok, de nem tartom magam annak. Normálisan vezetek, jó, néha talán kicsit sok kockázatot vállalok, de ha nem esek ki miatta, akkor nincsen belőle nagy baj. Néha talán összeértem másokkal, de soha nem ütköztem más pilótával vagy löktem ki valakit. Biztonságos versenyzőnek tartom magam” – mondta Kamui Kobayashi, reagálva az agresszív stílusát ért kifogásokra.
2009: A Toyota a szezon végén megszünteti Formula-1-es tevékenységét. A csapat a gazdasági helyzettel indokolta döntését.
2008: A Honda, amely csupán 9. helyen végzett a konstruktőri világbajnokságban, a következő szezonra a BMW szintjét szeretné hozni: a német márka összetett harmadik pozícióban zárt egy futamgyőzelemmel.
2005: Robert Kubica üléspróbán járt Enstone-ban, a Renault főhadiszállásán. A lengyel lett World Series by Renault bajnoka, ezért jár jutalomként egy F1-es teszt.
2004: Az Autosport szaklap értesülése szerint a Red Bull maradt a Jaguar utolsó reménye, hogy a Formula-1-ben maradjon: ha az energiaital-cég nem vásárolja fel a csapatot november 15-ig, az istálló valószínűleg befejezi működését.
2002: A Jaguart irányító Niki Lauda elmondta, miért kellett távoznia a csapatból Eddie Irvine-nak: túlzott igényei voltak, súrlódást generált és nem volt tapintatos másokkal.
2001: Bernie Ecclestone Nagy-Britannia legjobban kereső embere: a Formula-1 főnöke és 25 % részesedéssel rendelkező tulajdonosa 788 millió fontot vitt haza.
2000: Eddie Irvine, a Ferrari korábbi pilótája nem ért egyet azzal a nézettel, amely Ross Brawnt szupersztárként kezeli. Szerinte a szakembernek nincs főszerepe a sikerekben, amelyeket Michael Schumacher elért a csapattal. „Vegyük ki Schumachert az egyenletből. Mit nyerne úgy a Ferrari?” – tette fel a kérdést.