2023: Szeptember végére elkészül Max Verstappen újragyártott hungaroringi győzelmi trófeája a Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. műhelyében – árulta el a társaság vezérigazgatója a Formula.hu-nak.
2022: Negatív spirálba került Daniel Ricciardo a McLaren csapatfőnöke, Andreas Seidl szerint. A német szakember úgy látja, hogy az eddigi teljesítmény olyan csalódottságot okoz az ausztrálnál, ami csak tovább húzza lefelé, és arra kellene megoldást találniuk, hogy hogyan lehet kitörni ebből a spirálból. Hozzátette, hogy maga a csapat is csalódott azzal, amit Ricciardo hoz.
2021: „Történt valami, amit már nem lehet visszacsinálni, rövid idő alatt semmiképpen nem lehet meg nem történtté tenni, ami köztük lezajlott. A kapcsolatuk biztosan nem fog gyorsan helyrejönni, ha egyáltalán valaha is helyrejön” – mondja dr. Helmut Marko Max Verstappen és Lewis Hamilton ütközéséről, illetve a két klasszis viszonyáról.
2020: Valtteri Bottas szerint mégsem volt olyan jó ötlet fekete overálba öltöztetni őket. A finn arra panaszkodott, hogy előző nap kis híján megsült az autóban verseny közben, és 3 kilogrammot veszített a testsúlyából a Spanyol Nagydíj végére.
2019: Mattia Binotto csapatfőnök szerint nincs értelme még leállni a 2019-es autó fejlesztésével annak ellenére sem, hogy egyre kisebb esély mutatkozik arra, hogy az egyelőre győzelem nélkül álló Ferrari elkapja a szezonban a Mercedest.
2018: A Williamsnél tesztpilótai szerepkört betöltő Robert Kubica elmondása szerint 70 százalékban bal kézzel vezet a 2011-es ralibalesetének következményeként.
2017: Megszakadtak a tárgyalások a Toro Rosso és a Honda között a 2018-as motorpartneri egyezségről. A japán gyártó szeretne második istállóval együttműködni, de jelen állás szerint csapat nélkül is maradhat, amennyiben a McLaren szakít vele. Woking opciója a Renault-motor, a franciák azonban valószínűleg nem tudnának negyedik csapatot kiszolgálni.
2016: Claire Williams, a Williams csapatfőnök-helyettese arról beszélt, hogy Valtteri Bottas figyelmét előző évben megzavarták a Ferrari-üléssel kapcsolatos pletykák, idén azonban újra feladatára koncentrál, és jobb, mint valaha.
2015: Tíz versenyzővel is tárgyal a Haas csapat 2016-os első szezonjának két üléséről, mondta Günther Steiner, az istálló csapatfőnöke. Az Autosport szerint az elsődleges jelöltek Esteban Gutierrez és Nico Hülkenberg, továbbá Jean-Eric Vergne és Alexander Rossi nevét konkretizálta.
2012: Adrian Newey biztos benne, hogy a befújt diffúzor előző év végi betiltása az oka a Red Bull viszonylagos gyengélkedésének. A nyári szünetig a csapat csak három futamot nyert és az egyéni tabellát sem vezeti.
2011: Sebastian Vettelnek nem kellene máris a csapatváltáson gondolkodnia, hiszen a múlt nagy bajnokait is a hosszú távú kapcsolatok tették legendássá – mondta a Toro Rossót irányító Franz Tost a Red Bull bajnokáról.
2010: A Mercedes GP elengedte szerződéséből tartalékpilótáját, Nick Heidfeldet, hogy a német a Pirellit segíthesse tesztpilótaként a gumicég következő évi F1-es visszatérése előtt.
2009: A hungaroringi fejsérüléséből gyógyuló Felipe Massa bízik benne, hogy már ebben a szezonban rajthoz állhat ismét, célként pedig hazai versenyét tűzte ki maga elé, az év utolsó előtti nagydíját.
2007: Alex Shnaider, a Spyker korábbi tulajdonosa bízik abban, hogy az istálló a Formula-1-es mezőnyben maradhat. Az orosz-kanadai üzletember előző évben adta el csapatát, a Midlandet holland befektetőknek, akik a Spyker sportautó-márkával egyesítették erőiket. A hírek most az autógyártó kiszállásáról szólnak, Schnaider pedig nem zárja ki, hogy újra megvásárolja a csapatot.
2006: Jacques Villeneuve talán a valaha volt legnagyobb kirohanást intézte Michael Schumacher felé, aki szerinte egyáltalán nem őszinte. „Michael egyszerűen nem egy méltó bajnok, mivel túl sok piszkos trükkel élt, és mivel nem egy jó ember. Igen, Senna is piszkosan játszott olykor, de ő mégis sokkal tisztességesebben tette ezt. Amikor kiütötte a versenyből Prostot 1990-ben Suzukában, már előre közölte, hogy azt fogja tenni. Nem úgy, mint Michael, aki nevetséges módon ártatlannak vallotta magát idén Monacóban, akárcsak korábban Jerezben és Adelaide-ben. Senna nem hazudott a rajongóinak. Michael igen” – fogalmazta meg kritikáját Villeneuve.
2005: A BAR-Hondánál elárulták, Jenson Buttonnak is jóvá kellett hagynia Rubens Barrichello jövő évi érkezését, mielőtt megkötötték volna a szerződést a brazillal. „Azt akartuk, hogy Jenson kényelmesen érezze magát 2006-ban, ha velünk marad. Mutattunk neki egy listát, és Rubens érkezését teljes mértékben támogatta” – ecsetelte a helyzetet Nick Fry csapatfőnök.
2004: Saját ferraris csapattársa, Rubens Barrichello akar keresztbe tenni annak, hogy Michael Schumacher bajnoki címet ünnepelhessen már a Belga Nagydíjon. Nincs szó rosszindulatról, a pontversenyben második helyen álló Barrichello azonban győzni akar – Schumachernek 2 ponttal többet kellene szereznie csapattársánál, hogy ő ünnepeljen.
2002: Barrichello legyőzte csapattársát, Schumachert a Magyar Nagydíj időmérőjén, a két Ferrarit csupán 0,059 másodperc választotta el. Az ötödik Giancarlo Fisichella (Jordan) és hetedik Felipe Massa (Sauber) kiemelkedően jól teljesítettek.
2001: Ralf Schumacher szeretné, ha a jövőben a csapatok jobban megbecsülnék a versenyzőkkel kötött szerződéseiket – a németet ugyanis felbosszantotta, hogy a Jordan a szezon közben menesztette honfitársát, Heinz-Harald Frentzent érvényes szerződése ellenére.
2000: Jenson Button két évre csatlakozott a Benetton csapathoz. Az ifjú brit azonban csak kölcsönpilótaként került az istállóhoz, szokatlan módon szerződése a Williamshez köti. Menedzsere, David Robertson 45 millió dollárt ajánlott a grove-i csapatnak, hogy felbontsák az ötéves kontraktust, Frank Williams azonban nemet mondott, ami azt jelzi, hogy a jövőben nagy tervei vannak Buttonnal.
1999: Eddie Irvine David Coulthard agresszivitását kritizálta, aki Kanadában nekiment, a Magyar Nagydíjon pedig Irvine kitérő manőverére volt szükség, hogy elkerüljék az ütközést. „A bajnoksága véget ért, annak tükrében pedig, hány embernek ment már neki az idei versenyeken, aggódtam, hogy velem is ez történik, megint. Féltem, hogy 6 pont helyett nullával ér véget a versenyem, ezért talán az volt a legjobb, hogy kitértem az útjából, ő megszerezte a második helyet, én pedig a harmadikkal 4 biztonságos pontot gyűjtöttem.”