Továbbra is homály fedi Nicky Hayden jövőjét: a 2006-os világbajnok a MotorCycleNews-nak nyilatkozva most ismét elmondta, hogy van néhány lehetősége a MotoGP-ben és a Superbike világbajnokságon is, de még hivatalos ajánlat nem érkezett, s még nem is írt alá semmit. Persze teóriák vannak bőséggel: egyrészről a Ducati szeretné a "családban tartani" az amerikait, s ez jelenthet egy Superbike vb-n való indulást is, másrészt Haydent szóba hozták már a jövőre Yamaha-blokkal induló Forward Racinggel is. A legutóbbi, indianapolisi hétvége során aztán újabb pletyka kapott lábra, amelyet meg is erősítettek a felek: a pilóta egy produkciós Hondát vezethet jövőre az LCR alakulat színeiben, azaz a német Stefan Bradl csapattársaként indulhatna a gyorsasági motoros világbajnokság királykategóriájában. Ehhez azonban - nem meglepő módon - pénz szükségeltetik.

Az anyagiak dönthetik el, hogy jövőre már csapattársként indul-e Hayden és Bradl
A Honda Amerika nyilvánvalóan szívesen dolgozna együtt a 32 éves versenyzővel az LCR Hondán keresztül, de ehhez az is kell, hogy az óriáscég amerikai leányvállalata fizesse az együttműködés anyagi költségeinek jelentős részét, miután Lucio Cecchinello korábban kizárta egy produkciós RC213V indítását a költségvetés hiánya miatt. Most így nyilatkozott erről az LCR csapatfőnöke az említett szakoldalnak: "Nem beszéltem Nicky-vel, de van érdeklődés a Honda Amerika részéről az iránt, hogy esetleg támogassák ezt az együttműködést. Hagyom a HRC-t és őket közvetlenül egymással tárgyalni, mert nekem nincs semmilyen kapcsolatom és ráhatásom a Honda Amerikára. Ha jelentős hozzájárulást találnak, akkor nagyon szívesen megfontoljuk ezt a lehetőséget. Ugyanakkor szeretnék két lábbal a földön maradni, mert ez fantasztikus és egy álomprojekt lenne számomra, de a realitás az, hogy az összes létező forrásunkkal továbbra is Stefan Bradl-re kell koncentrálnunk. Ha jön némi új forrás, akkor örömmel vesszük fontolóra a dolgot."