Jorge Lorenzo, a MotoGP kétszeres világbajnoka most egy másik címet is ünnepelhet, hiszen a "közösségoi oldalak királya" cím is megilleti őt. Már több, mint kétmillió követője van a közösségi oldalakon, amivel hivatalosan is ő vált a világ egyik legnépszerűbb sportolójává, ami a közösségi médiát érinti. Ennek örömére indított a szurkolói között egy versenyt, ahol különböző relikviák találnak gazdára.
Ãme a számok, amelyek magukért beszélnek. 843.955 like-oló a Facebookon, 817.000 követő a Twitteren, 243.537 rajongó a Google +-on, 5000 előfizető a YouTube-on és közel 86.000 követője van az Instagramon.
Lorenzo, hogy megköszönje a feltétel nélküli támogatást, egy online versenyt szervezett a hivatalos Facebook oldalán.
A versenyben résztvevők kötelesek a Yamaha gyári csapatának oldalát is like-olni és minél több embert meghívni, hogy ők is részt vehessenek a nyereményjátékban. A győztes és négy barátja kiválaszthatja a nyereményét, amelyek a következők: egy Lorenzo replika bukósisak, egy futamra szóló paddock belépő, és egy Lorenzo "Sector No Limits" karóra.
A verseny augusztus 02. és szeptember 02. között zajlik. A győztes nevét Lorenzo hivatalos facebook oldalán teszik majd közzé.
Mindenkinek sok szerencsét a játékhoz. Reméljük a magyar szurkolók is szerencsével járnak!