Andrea Iannone teljesítménye ugyan jelentősen feljavult a szombati időmérő edzéshez képest, és az olasz a vasárnapi futam elején gyorsabb tempót diktált, mint az előzőnapi kvalifikáción, melynek köszönhetően a gyári Ducatit terelgető Nicky Haydennel is csatába tudott bonyolódni, ám a verseny végéhez közeledve ismét elgyengült jobb alkarja (Katarban is hasonló probléma hátráltatta), így a végén örült, hogy célba ért a 10. helyen.
Csapattársa, Ben Spies még rosszabbul járt. A hazai szurkolói előtt versenyző motoros a warm up-on szúró fájdalmat érzett mellkasában, és mivel a fájdalom a verseny idejére sem múlt el, így Spies számára igazi kínszenvedés volt ez a futam. Azért így is férfiasan helytállt, és összeszorított fogakkal is behozta a célba a Ducatit a 13. helyen.

Andrea Iannone, 10. helyezés
"Rengeteget javultunk ma. Tegnap egyáltalán nem voltam versenyképes, és nem tudtam kihozni a maximumot magamból az időmérőn. Kár, hogy így alakult, mert ha előrébbről rajtolhatok, még élvezetesebb lett volna számomra a verseny, habár azt hiszem, akkor is ugyanígy végződött volna, mert néhány kör után elszállt az erő a jobb kezemből. 7 kör után nagyon rosszul kezdtem érezni magam, és onnantól csak próbáltam megőrizni az erőmet. Ez nagyon nehéznek bizonyult, és sajnos nem tudtam uralni a motort. Ezzel együtt összességében azért így is egy jó verseny volt ez. Egyből a rajt pillanatától agresszívebb és magabiztosabb voltam a motoron, és egy darabig még Nicky (Hayden) előtt is ott tudtam maradni, ami örvendetes számomra. Sok olyan dolgot tanultam ezen a hétvégén, ami hasznos lesz számomra a jövőben."

Ben Spies, 13. helyezés
"Volt egy kis gondom egy ideggel a mellkasomban. Nem tudom, hogy ez amiatt volt-e, hogy túlkompenzáltam a vállsérülésemet, de az biztos, hogy az enyhült Katar óta. Szóval két körrel a warm up vége előtt egy szúró fájdalmat éreztem a mellkasomban. Olyan érzés volt, mintha egy kést döftek volna belém, úgyhogy rögtön a klinikára mentünk, ahol az orvosok rengeteget dolgoztak rajtam, és rajtra kész állapotba hoztak a versenyre. Olyan keményen próbálkoztam a versenyen, ahogy csak tudtam, de most ez sem volt elég. 8 körrel a vége előtt úgy festett a helyzetünk, hogy vagy feladjuk, vagy próbáljuk menteni a menthetőt, és szerezni néhány pontot. Most még keményebben kell dolgoznunk, vissza kell nyernünk a száz százalékos formánkat, és tovább kell dolgoznunk a motor beállításain. Főleg a csapat, a barátaim, a családom, a szurkolóim, a Ducati és az Ignite Pramac miatt sajnálom a dolgot, ők mindannyian jobban érdemelnek ennél."