Azóta ugyan néhányan eljutottak Austinba is, de mivel azon a gyakorláson nem jelent meg mindenki, így nincs is értelme belevenni az összehasonlításba az ottani adatokat. Ezek alapján a lentebb látható három táblázatban az első a második sepangi teszt ide vonatkozó adatait láthatjátok. Az adathalmazt böngészve sokáig kell keresgelni a meglepő adatokat, hiszen többnyire a papírforma tűnik ki belőle. A helyezéseket elnézve ritkák a nagyobb szórások, csak egy-egy kiugró eset van, mint például Michael Lavertyé.
Az első és második teszt közötti eredmények azonban már itt-ott meglepő következtetéseket hordoznak magukban. A prototípus versenyzők közül csak öt pilótának sikerült javítania a február elején elértekhez képest. Közülük Andrea Dovizioso lépett előre a legnagyobb mértékben, és ez bizony a helyezésekben is megmutatkozott. Ez azt jelenti, hogy egyelőre bejön a Ducatihoz érkezett szakembergárda filozófiája, már csak az a kérdés, hogy emögött mekkora lendület áll. A másik nagy gyorsuló Colin Edwards volt, aki majd két másodpercet javított. Marc Marqueztől lefelé már mindenki csak lassult, ez többnyire a körülményeknek volt betudható, kivéve Michael Lavertyt, aki minden bizonnyal a gyengébb motornak köszönhetően lassult több mint fél másodpercet.
A hat nap helyezéseinek átlaga:
A helyezések átlaga | Név | Nemzetiség | Csapat | (Sepang I 1,2,3 - Sepang II 1,2,3) |
1,2 | Dani Pedrosa | ESP | Repsol Honda | (1,1,1 - 1,2,1) |
2,0 | Jorge Lorenzo | ESP | Yamaha Factory | (2,2,2 - 2,1,3) |
3,2 | Marc Marquez | ESP | Repsol Honda | (3,3,4 - 3,4,2) |
4,2 | Valentino Rossi | ITA | Yamaha Factory | (4,4,3 - 5,5,4) |
5,2 | Cal Crutchlow | GBR | Yamaha Tech 3 | (6,5,5 - 6,3,6) |
5,8 | Stefan Bradl | GER | LCR Honda | (5,6,6 - 4,7,7) |
6,5 | Alvaro Bautista | ESP | Honda Gresini | (7,7,7 - 7,6,5) |
9,0 | Nicky Hayden | USA | Ducati Team | (10,9,9 - 9,8,9) |
9,7 | Andrea Dovizioso | ITA | Ducati Team | (13,10,10 - 8,9,8) |
9,7 | Bradley Smith | GBR | Yamaha Tech 3 | (12,8,8 - 10,10,10) |
13,3 | Andrea Iannone | ITA | Pramac Racing | (16,15,13 - 14,11,11) |
14,0 | Aleix Espargaro | ESP | Aspar | (14,16,12 - 12,12,18) |
14,8 | Ben Spies* | USA | Pramac Racing | (17,13,NA - 13,17,14) |
16,2 | Randy De Puniet | FRA | Aspar | (15,17,16 - 18,18,13) |
19,0 | Hector Barbera | ESP | Avintia | (19,21,18 - 24,16,16) |
20,3 | Hiroshi Aoyama | JPN | Avintia | (23,20,22 - 17,19,21) |
20,8 | Danilo Petrucci | ITA | IodaRacing | (22,18,20 - 21,20,24) |
21,0 | Karel Abraham | CZE | Cardion AB | (21,22,21 - 22,21,19) |
22,6 | Michael Laverty** | GBR | Paul Bird Motorsport | (25,23,15 - NA,28,22) |
23,8 | Colin Edwards | USA | Forward Racing | (28,26,26 - 20,23,20) |
23,8 | Yonny Hernandez | COL | Paul Bird Motorsport | (20,25,25 - 23,24,26) |
24,3 | Claudio Corti | ITA | Forward Racing | (24,24,23 - 25,25,25) |
25,8 | Lukas Pesek | CZE | IodaRacing | (26,28,24 - 27,27,23) |
26,8 | Bryan Staring | AUS | Honda Gresini | (27,27,27 - 26,26,28) |
Az első és a második három napon futott legjobb idők közötti különbség:
(a negatív előjel a javulást, a pozitív a lassulást jelenti)
Prototípus versenyzők: | (Legjobb idő Sepang I) | (Legjobb idő Sepang II) | Különbség |
Andrea Dovizioso | (2:02.277) | (2:01.650) | -0.627 |
Alvaro Bautista | (2:01.502) | (2:01.078) | -0.424 |
Nicky Hayden | (2:02.110) | (2:01.778) | -0.332 |
Andrea Iannone | (2:02.864) | (2:02.566) | -0.298 |
Jorge Lorenzo | (2:00.429) | (2:00.282) | -0.147 |
Marc Marquez | (2:00.636) | (2:00.643) | +0.007 |
Ben Spies* | (2:03.002) | (2:03.055) | +0.053 |
Bradley Smith | (2:01.931) | (2:02.023) | +0.092 |
Cal Crutchlow | (2:00.734) | (2:00.907) | +0.173 |
Stefan Bradl | (2:01.003) | (2:01.309) | +0.306 |
Dani Pedrosa | (2:00.100) | (2:00.562) | +0.462 |
Valentino Rossi | (2:00.542) | (2:01.062) | +0.520 |
CRT-s versenyzők: | (Legjobb idő Sepang I) | (Legjobb idő Sepang II) | Különbség |
Colin Edwards | (2:05.913) | (2:04.102) | -1.811 |
Hector Barbera | (2:04.211) | (2:03.155) | -1.056 |
Randy De Puniet | (2:03.791) | (2:02.863) | -0.928 |
Hiroshi Aoyama | (2:04.786) | (2:03.990) | -0.796 |
Yonny Hernandez | (2:05.407) | (2:04.671) | -0.736 |
Karel Abraham | (2:04.766) | (2:04.066) | -0.700 |
Bryan Staring | (2:05.970) | (2:05.313) | -0.657 |
Lukas Pesek | (2:05.321) | (2:04.674) | -0.647 |
Claudio Corti | (2:05.107) | (2:04.709) | -0.398 |
Danilo Petrucci | (2:04.284) | (2:04.279) | -0.005 |
Aleix Espargaro | (2:02.628) | (2:02.905) | +0.277 |
Michael Laverty** | (2:03.874) | (2:04.546) | +0.672 |
*Kihagyott egy napot, mert a sérült válla nem bírta a megpróbáltatásokat
** Az első három napon egy ART-vel ment, utána pedig a PBM saját fejlesztésű motorjára váltott
NA Nincs adat