A versenyzők közötti sorrendet tekintve nem történt változás az első naphoz képest, azonban a köridők szempontjából már annál inkább, hiszen miként azt feljebb is írtuk, a Repsol Honda versenyzői igen sokat gyorsultak. Marquez nyolc tized másodperccel ment jobb kört mint az előző nap, Pedrosa pedig 1,1 szekundummal tudott gyorsulni. Előrébb lépett persze Jorge Lorenzo is, hiszen a Yamaha spanyol motorosa kilenc tizeddel múlta felül személyes legjobbját, míg csapattársa, Valentino Rossi több mint másfél másodpercet javult. Hasonlóképpen sokat lépett előre Stefan Bradl is, igaz egyikük esetében sem beszéltünk pozícióbeli fejlődésről, ugyanis az összes pilóta maradt az nyitónapon produkált helyén.
Fontos információ azonban, hogy a Yamaha távozik a teszt helyszínéről, vagyis ők az egyébként három napos tesztből csak két napot szándékoztak kihasználni. A hangvillásoknál úgy vélik, hogy ennyi idő bőségesen elegendő volt számukra ahhoz, hogy megismerjék az austini ringet és egy olyan alapot találjanak motorjukhoz, amelyre aztán építkezhetnek majd az április 19-én kezdődő versenyhétvégén. A tesztből egyébként az előzetes információknak megfelelően még egy nap hátra van, amelyen azonban már csak Pedrosa, Marquez és Bradl vesz majd rész, már ami a prototípusokat illeti. Őket a két amerikai CRT-s alakulat versenyzői egészítik aki, akik természetesen szabadkártyával indulnak majd a bő egy hónap múlva esedékes hazai futamukon.
Az austini teszt második napjának végeredménye:
1. Marc Márquez | Repsol Honda Team | 54 kör | 2:03.853 |
2. Dani Pedrosa | Repsol Honda Team | 58 kör | 2:03.976 |
3. Jorge Lorenzo | Yamaha Factory Racing | 65 kör | 2:04.351 |
4. Stefan Bradl | LCR Honda MotoGP | 49 kör | 2:04.640 |
5. Valentino Rossi | Yamaha Factory Racing | 67 kör | 2:04.960 |
6. Blake Young | Attack Performance | 47 kör | 2:13.641 |
7. Michael Barnes | GPTech | 22 kör | 2:13.993 |