DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 18. péntek
Motor

Lorenzo szerint négyesélyes az idei bajnokság

Jorge Lorenzo elmondása szerint bár a malajziai tesztek során Dani Pedrosa és ő bizonyult a legjobbnak, Marquez és Rossi sincs sokkal elmaradva tőlük, így azt lehet mondani, hogy négyük között dől majd el idén a világbajnoki cím sorsa.

"Nagyon erősnek érzem magam a motoron, ami azt is jelenti, hogy jobbnak érzem a versenygépet, mint tavaly." - kezdte Lorenzo nyilatkozatát, akit Barcelonában interjúvoltak meg azok után, hogy szponzori szerződést kötött a Porscheval. (A spanyol motoros egy Porschet is kapott utcai használatra.) "A kanyarokban 2-3 tizeddel vagyunk jobbak, amit nem mondanám, hogy könnyű kivitelezni, azonban mi mégis képesek voltunk erre. A realitás jelen pillanatban az, hogy négyen lehetünk harcban a világbajnoki címért, ráadásul elég hasonló esélyekkel. Nagyjából ugyanazon a szinten vagyunk, így az összes top versenyző igen kemény szezon elébe néz." - mondta a regnáló világbajnok majd így folytatta: "Nos, a malajziai tesztek során Dani és én voltunk a leggyorsabbak, ugyanakkor viszont Marc és Valentino is igen közel van hozzánk. Elhangzott azonban, hogy ez csupán egy pályán volt így, szóval meg kell várnunk, hogy a más pályákon mi történik, ugyanis minden aszfaltcsík egy külön világ." - jegyezte meg a spanyol.



"Most azonban a Porscheval kötött megállapodás miatt vagyok a legizgatottabb, mivel már alig várom, hogy az új autójukat az utcán is kipróbálhassam." - zárta mondandóját a négyszeres világbajnok. Mint arról korábban már beszámoltunk a Yamaha a Repsol Hondával tart a március 12-én kezdődő privát austini teszten, így az idei világbajnokság mind a négy favoritja ismét egymásnak feszül majd egy újabb gyakorlás keretein belül. Végül aztán március 23-án, immáron a királykategória teljes mezőnye, Jerezben gurul majd pályára, amely az április 4-én kezdődő katari versenyhétvége előtt az utolsó kollektív tesztnek számít. A Yamaha így két olyan pályán is megmérettetheti magát a Hondák ellenében, amelyeken idén még nem teszteltek, illetve egyúttal vélhetőleg egyre közelebb kerülnek ahhoz is, hogy kipróbálják új fejlesztésű váltójukat is, amely a mérnökök reményei szerint további 2-3 tizedet faraghat a köridőkből.

P1Race.hu

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: