A mai tehát az előzetes híreknek megfelelően a legtöbb versenyző számára a versenyszimulációk jegyében telt. Nem mindenki szánta el magát azonban hosszabb etapok teljesítésére, hiszen az élmezőnyből Pedrosa, Marquez és Rossi sem tett meg közvetlen egymás után hat körnél többet. Jorge Lorenzo már annál inkább elszántabb volt, hiszen a regnáló világbajnok egy 20 körből álló futást is teljesített, míg Bautista egy 15 körös szimulációt futott. Hozzá kell persze tenni, hogy sem Lorenzo, sem Bautista nem a versenyszimuláció alkalmával érte el legjobb idejét. Dani Pedrosa 2"™00.562-es ideje egyébként koránt sem mondható a legjobbnak, ugyanis a spanyol versenyző még az első sepangi teszt során 2"™00.1-re is képes volt. Ettől függetlenül azonban jelen eredmények fényében például biztatónak mondható a Ducati egy másodperces hátránya, legalábbis Dovizioso köréből kiindulva. Ne felejtsük azonban el, hogy Pedrosa képes négy tizeddel jobb időre is, ebben az esetben pedig kapásból másfél, nem pedig egy másodperc az olasz márka legjobb versenyzőjének hátránya.
Rossi és az első közti fél másodperces differencia sem akar nagyon csökkenni, emellett pedig Lorenzónál ezúttal még Marquez is gyorsabbnak bizonyult, azonban ezt vélhetőleg inkább annak lehet betudni, hogy a yamahás inkább a versenyszimulációra koncentrált, mintsem arra, hogy javítson idején. Ettől függetlenül azért úgy néz ki, hogy a hangvillásoknak bizony szüksége lesz a jó ideje emlegetett új váltóra, mivel továbbra is úgy tűnik, hogy a Honda némi előnyben van hozzájuk képest. Ami pedig a CRT-sek háza táját illeti: A legjobb CRT-s ezúttal Randy De Puniet lett, két tizeddel megelőzve a tizennegyedik legjobb időt teljesítő Ben Spiest. Nem különben biztató Hector Barbera teljesítménye, aki már tegnap is brillírozott, ma pedig már a második legjobb CRT-s volt. A spanyol motoros alig három tizeddel bizonyult lassabbnak De Puniet-től, ami a Magneti Marelli elektronikát használó pilóták szempontjából biztató jelnek számíthat.
A teszt harmadik napjának végeredménye:
1 | Dani PEDROSA | Repsol Honda Team | 2:00.562 | |
2 | Marc MARQUEZ | Repsol Honda Team | 2:00.643 | 0.081 |
3 | Jorge LORENZO | Yamaha Factory Racing Team | 2:00.992 | 0.430 |
4 | Valentino ROSSI | Yamaha Factory Racing Team | 2:01.062 | 0.500 |
5 | Alvaro BAUTISTA | GO&FUN Honda Gresini | 2:01.078 | 0.516 |
6 | Cal CRUTCHLOW | Monster Yamaha Tech3 | 2:01.094 | 0.532 |
7 | Stefan BRADL | LCR Honda MotoGP | 2:01.309 | 0.747 |
8 | Andrea DOVIZIOSO | Ducati Team | 2:01.650 | 1.088 |
9 | Nicky HAYDEN | Ducati Team | 2:02.070 | 1.508 |
10 | Bradley SMITH | Monster Yamaha Tech3 | 2:02.314 | 1.752 |
11 | Andrea IANNONE | Energy T.I. Pramac Racing Team | 2:02.566 | 2.004 |
12 | Michele PIRRO | Ducati Test Team | 2:02.773 | 2.211 |
13 | Randy DE PUNIET | Power Electronics Aspar | 2:02.863 | 2.301 |
14 | Ben SPIES | Ignite Pramac Racing Team | 2:03.055 | 2.493 |
15 | Katsuyuki NAKASUGA | Yamaha Factory Racing Test Team | 2:03.154 | 2.592 |
16 | Hector BARBERA | Avintia Blusens | 2:03.155 | 2.593 |
17 | Wataru YOSHIKAWA | Yamaha Factory Racing Test Team | 2:03.257 | 2.695 |
18 | Aleix ESPARGARO | Power Electronics Aspar | 2:03.423 | 2.861 |
19 | Karel ABRAHAM | Cardion AB Motoracing | 2:04.066 | 3.504 |
20 | Colin EDWARDS | NGM Mobile Forward Racing | 2:04.102 | 3.540 |
21 | Hiroshi AOYAMA | Avintia Blusens | 2:04.512 | 3.950 |
22 | Michael LAVERTY | Paul Bird Motorsport | 2:04.546 | 3.984 |
23 | Lukas PESEK | Came IodaRacing Project | 2:04.674 | 4.112 |
24 | Danilo PETRUCCI | Came IodaRacing Project | 2:04.686 | 4.124 |
25 | Claudio CORTI | NGM Mobile Forward Racing | 2:04.718 | 4.156 |
26 | Yonny HERNANDEZ | Paul Bird Motorsport | 2:04.722 | 4.160 |
27 | Takumi TAKAHASHI | HRC Test Team | 2:04.749 | 4.187 |
28 | Bryan STARING | GO&FUN Honda Gresini | 2:05.313 | 4.751 |
*A Magnati Marelli motorvezérlő elektronikáját használó CRT versenyzők