Véget ért tehát a 2013-as szezon első előszezoni tesztje, amelyen egyértelműen Dani Pedrosa bizonyult a legjobbnak, hiszen a gyakorlás mindhárom napján a repsol hondás zárt a tabella élén. A 26-os rajszámmal versenyző pilótával kapcsolatban érdekesség, hogy a legjobb idejét még reggel, a negyedik körében (akárcsak Lorenzo) futotta. (Pedrosa ma összesen 44 kört tett meg.) Keddhez és szerdához képest ma annyi változás történt, hogy Valentino Rossi nem a negyedik, hanem a harmadik lett, azonban azt lehet mondani, hogy ez a lényegi dolgokon nem sokat változtat, mivel az olasz motoros ugyanúgy valamivel négy tized másodperc felett kapott Pedrosától, mint az első, vagy a második napon. (Az viszont koránt sem mellékes, hogy a "Doktor" ma csupán egy tizedre volt csapattársától.)Ha lehet ilyet mondani, akkor talán Marc Marquez volt az utolsó nap legnagyobb vesztese, hiszen a regnáló Moto2-es világbajnok egyrészről begyűjtött egy bukást, másrészről pedig több mint fél másodperces hátrányban a negyedik lett. Persze hozzá kell tenni, hogy ez még így is kiváló teljesítmény az újonc versenyzőtől, akinek a mostani tesztet megelőzően a rossz időjárás miatt nemigen tudta érdemben tesztelni az RC213V-t.
Marquez egyébként a nap zárásaként egy tizenkilenc körös versenyszimulációt is ment, amely során mindössze egy alkalommal nem 2"™01-es kört ment. Az élmenők közül még Jorge Lorenzo volt az, aki egy a megszokott 5-6 körös etapnál hosszabb futást teljesített, azonban a yamahás - ellentétben Marquezzel - csak egy rövidített versenyszimuláció során (13 kör) tesztelte motorját. Ebben vélhetőleg az is közrejátszott, hogy a nap végén eleredt az eső, így ismét idő előtt voltak kénytelenek befejezni a tesztet. Ami pedig a mezőny további sorrendjét illeti: Crtuchlow az ötödik, Bradl a hatodik, Bautista pedig a hetedik lett, megelőzve az újonc Bradley Smith-t, aki a leghosszabb versenyszimulációt tudhatja magáénak húsz körrel. Talán mondani sem kell, hogy az angol motoros tempója jócskán elmaradt Marquezétől, mivel a Tech3 Yamaha pilótája 2"™02,5 és 2"™03.8 közötti időket szórt. A gyári ducatisok a maguk "szokásos" két másodperces lemaradásával a kilencedik és tizedik pozícióban zártak, míg Andrea Iannone a tizenharmadik lett a CRT-s Aleix Espargaro mögött. Ben Spies ma egyetlen kört sem tett meg, mivel sérült vállát szerette volna pihentetni a következő tesztig, amelyre február 26. és 28. között kerül sor. Addig is ettől függetlenül lesz miről beszélni a Gyorsasági Motoros Világbajnoksággal kapcsolatban, hiszen február 12. és 14. között Valenciában, míg a február 19-21-i időszakban Jerezben tesztel majd a Moto2 és a Moto3 mezőnye.
A sepangi teszt harmadik napjának végeredménye:
1. Dani Pedrosa | Repsol Honda | (RC213V) | 2:00.100 | (44 kör) |
2. Jorge Lorenzo | Yamaha Factory | (YZR-M1) | 2:00.429 | (60 kör) |
3. Valentino Rossi | Yamaha Factory | (YZR-M1) | 2:00.542 | (60 kör) |
4. Marc Marquez | Repsol Honda | (RC213V) | 2:00.636 | (54 kör) |
5. Cal Crutchlow | Yamaha Tech3 | (YZR-M1) | 2:00.734 | (53 kör) |
6. Stefan Bradl | LCR Honda MotoGP | (RC213V) | 2:01.003 | (43 kör) |
7. Alvaro Bautista | Honda Gresini | (RC213V) | 2:01.502 | (48 kör) |
8. Bradley Smith | Yamaha Tech 3 | (YZR-M1) | 2:02.093 | (48 kör) |
9. Nicky Hayden | Ducati Team | (GP13) | 2:02.184 | (60 kör) |
10. Andrea Dovizioso | Ducati Team | (GP13) | 2:02.277 | (43 kör) |
11. Katsayuki Nakasuga | Yamaha Racing | (YZR-M1) | 2:02.616 | (21 kör) |
12. Aleix Espargaro | Aspar Team | (ART CRT) | 2:02.628 | (47 kör) |
13. Andrea Iannone | Pramac Racing | (GP13) | 2:02.864 | (35 kör) |
14. Kosuke Akiyoshi | Honda Racing | (RC213V) | 2:03.082 | (28 kör) |
15. Michael Laverty | Paul Bird Motorsport | (ART) | 2:03.874 | (47 kör) |
16. Randy De Puniet | Aspar Team | (ART) | 2:04.066 | (39 kör) |
17. Wataru Yoshikawa | Yamaha Racing | (YZR-M1) | 2:04.137 | (18 kör) |
18. Hector Barbera | Avintia Racing | (FTR-Kawasaki)* | 2:04.211 | (41 kör) |
19. Takumi Takahashi | Honda Racing | (RC213V) | 2:04.288 | (46 kör) |
20. Danilo Petrucci | IodaRacing | (Suter-BMW)* | 2:04.531 | (34 kör) |
21. Karel Abraham | Cardion AB Motoracing | (ART CRT) | 2:04.766 | (65 kör) |
22. Hiroshi Aoyama | Avintia Racing | (FTR-Kawasaki)* | 2:04.915 | (51 kör) |
23. Claudio Corti | Forward Racing | (FTR-Kawasaki)* | 2:05.107 | (41 kör) |
24. Lukas Pesek | IodaRacing | (Suter-BMW)* | 2:05.321 | (40 kör) |
25. Yonny Hernandez | Paul Bird Motorsport | (ART CRT) | 2:05.407 | (48 kör) |
26. Colin Edwards | Forward Racing | (FTR-Kawasaki)* | 2:05.913 | (46 kör) |
27. Bryan Staring | Honda Gresini | (FTR-Honda) | 2:05.970 | (41 kör) |
*A Magnati Marelli motorvezérlő elektronikáját használó CRT versenyzők