Vasárnap tehát csak az Avintia Racing (Barbera és Aoyama), a IodaRacing (Pesek és Petrucci), valamint a Forward Racing (Edwards és Corti) kezdi meg a munkát Malajziában, vagyis az Aspar csapat és vélhetőleg a Paul Bird Motorsport is csak a prototípus motorokat használó alakulatokkal együtt, kedden vág majd bele a tesztbe. A CRT-k számára korábban megrendezett kétnapos tesztet az új Magneti Marelli elektronika kipróbálása végett iktatták be, hiszen az teljesen új és egyben ismeretlen lesz a versenyzők és a csapatok számára. A Dorna egyébként igen nagy reményeket fűz a CRT-k új elektronikájához, amitől azt várják, hogy közelebb segítse a sereghajtó mezőnyt az igazi MotoGP motorokhoz. Ha azonban ez nem is sikerül még akkor is ott a remény arra, hogy az egyes CRT-k között kisebb különbségek lesznek idén, hiszen tavaly láthattuk, hogy bizony az Aspar Team motorjai és pilótái az esetek többségében messze jobbnak bizonyultak a többi CRT-stől. További fontos információ még, hogy a Suter egy új vázat bocsájt majd a IodaRacing rendelkezésére, azonban az olasz csapat ezt majd csak a második malajziai teszten próbálhatja ki először, amelyre február 26. és 28. között kerül sor.
Kapcsolódó cikk:
Négy csapat tette a voksát a spéci elektronikára