És az utolsó utáni pillanatra is jutott egy érdekes esemény: Kvjat alatt megállt a Toro Rosso a boksz bejáratában.
Ennyi volt mára élő közvetítésünk a Mexikói Nagydíjról, köszönjük a figyelmet mindenkinek. A második szabadedzés összefoglalóját itt olvashatjátok, holnap pedig egész nap jövünk a legfontosabb hírekkel!
Halljunk még egy utolsó Vettel-panaszt az edzés záró pillanatiból: "Ez egyszerűen őrület! Az emberek DRS-sel védekeznek. Ebből mit tanulunk?"
Leintik a második szabadedzést, az utolsó körét fejezheti be mindenki.
A Manor nagyon büszke mai teljesítményére: Pascal Wehrlein a 17. legjobb köridőt érte el, csapattársa mellett a két Haast és a két Saubert is megelőzve.
Közeleg az edzés vége, az utolsó körök következnek.
Raikkönen imái meghallgattattak: a finn a hosszú etap helyett immár rajtgyakorlatokat teljesít.
Hamilton és Vettel is feltették a lágyabb keverékeket még a végére - de nem gyorskörökre, hanem hosszú etapokra.
A Pirelli összegző tweetje nem hangzik túl biztatóan: Nem könnyű túl sok következtetést levonni ebből az edzésből. De mivel több gumi lesz az aszfalton, holnap már többet fogunk tudni.
Raikkönen kissé kiakadt, mert az elhasznált szuperlágyakon kell köröznie: "Inkább rajtpróbákat csinálok, mint ezt a körözgetést. Ebből semmit nem tanulunk. Körözhetek, ha akarjátok, de ennek a világon semmi értelme nincs a számomra!"
Alonso beállt a garázsba, s kiszállt az autójából - neki ez a 25 kör elég volt. A legtöbbet egyébként Vettel futotta jelenleg negyvennel.
Negyed óra van hátra az edzésből, így állnak most a versenyzők:
"MICSODA IDIÓTA!" - Vettel most épp Alonsóra akadt ki a csapatrádióban.
Alaposan szétkoptak a szuperlágyak Nasr Sauberjén...
Egyébként a Haas tempója egyátalán nincs rendben: Grosjean a 20., Gutierrez pedig tökutolsó, még az autójára megállás nélkül panaszkodó Esteban Ocon is megelőzi őt.
Ha már ennyit beszéltünk róla, erről is be kell számolnunk: megvan Romain Grosjean első mért ideje, jelenleg huszadik a francia.
Hoppá, immár a Williamseké a legnagyobb végsebesség, méghozzá egészen nagy: 366 kilométer per óránál járunk!
Rosberg és Ricciardo is panaszkodik a rádión az abroncsok kopására - érdekes hétvégénk lehet a gumik szempontjából...
Grosjean visszaszállt az autóba - még az is lehet, hogy esetleg kihajthat a pályára?
Christian Horner szerint a Red Bullok egyensúlya nincs rendben a szuperlágyakon, a hosszú etapokon viszont jó tempót mennek.
Hamilton visszament a pályára, 7-8 körrel futott kevesebbet a délutáni edzésen, mint Vettel és Rosberg.
Grosjean kisétált a garázsból, könnyen lehet, hogy egyetlen installációs körrel ér véget számára az edzés.
Lassan visszakerülnek a keményebb keverékek, vége az időmérő-szimulációknak. Könnyen lehet, hogy Vettelé marad a legjobb kör az edzés végére.
"Ennek a srácnak nincs agya!" - méltatlankodott a rádióban Carlos Sainz Kevin Magnussenre, aki nem az első feltartást mutatta be az edzésen.
"Nagyon gyorsnak tűnik a Ferrari" - mondta a Hamilton elismerően a csapatrádióban...
Hülkenberg hatodik helyével kapcsolatban azt is ki kell emelni, hogy lágy gumin futotta az idejét, mely csak egy tizeddel gyengébb Ricciardo szuperlágyas eredményénél... Harmadik erő lehet a Force India Mexikóban?
Grosjean továbbra is a bokszban, s Ocon is panaszkodik az autójára.
Ez komoly önbizalmat adhat a Ferrarinak a hétvége további részére! Így áll a második edzés féltávnál:
Hamilton másodjára sem veri meg Vettelt! 13 ezred után ezúttal 4 ezred a lemaradása!
Ha már Mercedes-motoros autók: Nico Hülkenberg is erős kört futott, és elválasztotta egymástól a két Red Bullt.
A gyors pályák kedveznek a Mercedes-motoros Manoroknak, így van ez Mexikóban is: Wehrlein jelenleg a roppant előhelő 15. helyen áll!
Nem elég hangos az F1???
Hamilton elsőre Vettel mögött, igaz, csak 13 ezreddel. Rosberg gyenge kört futott.
A Mercedesek is feltették a szuperlágyakat, szóval ezt még gyorsan megmutatjuk a Ferrari-drukkerek kedvéért!
Na most jönnek a szuperlágyas körök az időmérős szimuláció keretében: a mezőny több mint fele feltette a piros oldalfalú P-Zerókat, Kvjat a 4., Magnussen a 6. helyre ugrott előre, de ez pillanatok alatt változhat.
Az élmezőnyből egyelőre csak a Ferrarik teljesítettek mért kört a szuperlágyakon - ezért a hatalmas szakadékok: az 1. és az 5. helyezett között több mint két másodperc a különbség.
Az élmezőnyből egyelőre csak a Ferrarik teljesítettek mért kört a szuperlágyakon - ezért a hatalmas szakadékok: az 1. és az 5. helyezett között több mint két másodperc a különbség.
A finn a második helyre jön be a szuperlágyakon, de közel fél másodpercet kap Vetteltől.
Raikkönen az első szuperlágyas körén elvette, a hideg aszfalton valószínűleg nem melegedtek fel eléggé az abroncsok. Időmérő-szimulációt tart a Ferrari.
Vettel felrakta a szuperlágyakat és beröppent 1:20 alá: 1:19,790-nel vezet a német Hamilton előtt.
Miközben az egyik Haas a bokszban vesztegel, a másik száguld: 360 a végsebesség!
Grosjeanon kívül már mindenkinek van mért ideje - így áll az edzés 20 perc elteltével.
A Haas közleménye szerint az elektromos rendszerrel van probléma.
Közben lázas munka a Haas garázsában - nincs rendben Grosjean aiutója.
Ez nem is volt olyan kicsi: Hamilton vágta át az első kanyarkomplexumot.
Sok a hiba, Alonso is elhagyta a pályát az 1-es kanyarban, Nasr pedig a stadionban forgott meg.
Megjött Hamilton és átvette a vezetést. 1:20,362-t futott, másfél másodperccel van a második helyezett Sainz előtt. Gyorsan javulnak a köridők!
Vettel a bokszban, övé a leggyorsabb köridő a közepes keveréken is.
Rosberg is a pályán, egy pillanatra azonban el is hagyta azt.
Perez megpördült az 5-ös kanyarban, elég csúszós a pálya - Verstappen is panaszkodik, elmondása szerint olyan, mintha kéziféket húzna be a kanyarok előtt.
Verstappen is képes az öniróniára, az alábbi képet ugyanis így kommentálta a Twitteren:
A Red Bull csapata megtanítja, hogyan végezzem el a saját kerékcseréimet szükség esetén...
Vettel egyébként közepes keveréken köröz, míg Raikkönen lágyakon szórja a köröket. Az élcsapatok versenyzői közül rajtuk kívül Verstappen a pályán.
Egyébként egyáltalán nincs meleg, jelenleg 16 fok a levegő hőmérséklete, míg az aszfalt 35 fokos.
Grosjean számára nem indulnak jól a dolgok, műszaki okból csak egyetlen kivezető kört tehetett meg, mielőtt a bokszba rendelték.
Megjöttek az első gyorskörök, Raikkönen Vettel előtt.
Már Raikkönen is a pályán, nem vesztegetik az idejüket a versenyzők!
Megkezdődött az edzés, Wehrlein és Grosjean az első két pilóta a pályán.
Szeretettel köszöntünk Titeket ismét a Mexikói Nagydíj második szabadedzésének élő közvetítésén - kövesd velünk végig élőben, mi történik a Rodriguez-testvérekről elnevezett pályán, ha nem akarsz a felvételre várni!