Kíváncsi voltam, hogy a versenyautós külső milyen belsőt takar. Nem kellett csalódnom, a különlegességazt nyújtja, amit a megjelenése mutat. Egy 3 literes turbómotor dolgozik benne, a korábbi kétturbós megoldás után ebben a kocsiban csak egy dolgozik, de ezt sem nyomatékban, sem magasabb fordulaton nem venni észre. Már alsó tartományban is jól húz, magasabb fordulaton pedig tovább fokozza az élményt.
A motor 444 LE teljesít 600 Nm mellett és ehhez a produkcióhoz semmilyen különösebb beavatkozásra nem volt szükség. A kipufogót és a turbónyomást módosították, illetve kapott az autó új intercoolert is. A magasabb teljesítmény mellé a jobb hűtés is jár, így nagyobb víz- és olajhűtő került a motortérbe, természetesen erősebb elektromos ventillátorokkal. Tovább javította a menettulajdonságokat, hogy az autó alatt KW Clubsport futómű dolgozott Brembo fékekkel, a tapadásról pedig Dunlop sportgumik gondoskodnak a 8,5 x18 és 9 x18 colos felniken.
Az autót több látványos kiegészítővel is ellátták és a belsejét is alávetették egy súlycsökkentésnek, de még így is mindössze csak1490 kg-ot nyom.
összefoglalva: a TuningWerk M235i BMW rendkívül kezes, jók a futómű visszajelzései, karakterisztikus és egyenletes a motorja, jó a súlyelosztása, a tapadása és a kezelhetősége is. Remekül használható a hétköznapi kihívásoktól kezdve a sportosabb pályaautózáson át - akár a drift gyakorlására is.