Nem szakadt meg a hagyomány, a Novitec tuningműhely ismét nagyot alkotott. November óta folytak a munkálatok a 488 GTB-vel, de az eredményt látván azt kell mondanunk, hogy megérte várni az átalakításra. Pedig a lényeg nem is látszik, a német specialista plusz 86 lóerőt csalt elő a 3902 cm3-es, nyolchengeres turbómotorból, elsősorban az ECu újraprogramozásával és az egyedi kipufogórendszer alkalmazásával. A tuningcég azt is elárulta, hogy többet is kipréselhettek volna 755 lóerőnél az ikerturbó erőműből, de inkább a megbízható teljesítményre helyezték a hangsúlyt. Ráadásul a Novitec Rosso így is villámgyors, még a végsebességét is sikerült feltornászni 342 km/h-ra.
És a hangjáról még nem is beszéltünk, az egyedi rozsdamentes acélból vagy iconelből készült kipufogó ördögi hangzással ruházza fel az olasz sportkocsit. Természetesen a nagyobb teljesítményhez igazították a futóművet is, emellett az ügyfelek többféle kerék-gumi kombináció közül választhatnak. A Novitec aerodinamikailag is tovább tökéletesítette a Ferrarit, ám a szénszálas kiegészítők jelenléte egyáltalán nem tolakodó, nem csúfítják el a kocsi eredeti karakterét. Mindezt videón is megnézhetjük, tessék!