A Ferrari 488 GTB gyárilag is teljesen tökéletes gép. Úgyhogy annyi a szerencséje a tuningcégeknek, hogy a gazdag ügyfelek egyre különlegesebb, egyre egyedibb autókat szeretnének, s nem sajnálják rá a pénzüket sem. Ennek megfelelően a DMC átfogó kezelést ajánl a 488 GTB számára.
Első lépésként az Orso névre hallgató paripa 3.9 literes, biturbó, V8-as motorjának csúcsteljesítményét az ECU áthangolásával és a kipufogórendszer lecserélésével 788 lóerőre növelték, ami elég jelentős többlet a gyári 669 LE-hez képest. Ezért aztán a kocsi aerodinamikáját és kezelhetőségét is ehhez igazították, a szénszálas anyagból készült aerodinamikai elemek – első spoiler, oldalsó uszonyok és szoknyák, valamint a hátsó szárny és a diffúzor együttese – nagymértékben javul az autó vezethetősége és menetdinamikája. Természetesen lecserélték a könnyűfém felniket is, az új kovácsolt kerekek „mögött” pedig egy új sport-futómű, valamint nagy teljesítményű fékrendszer rejtőzik. A kocsi színéhez passzoló, ajándék iPhone már csak egy apró szépségtapasz…