Szóval, nem muszáj rögtön a 850 lóerős R8 volánja mögött kezdeni, hiszen a Wheelsandmore három különböző teljesítményszinttel kínálja a német sportkocsit. Első lépésként mindössze plusz 35 lóerőt és 25 extra Nm-t kínál fel a pilóta számára a tuningműhely, ami még nem igényel különösebb extra vezetési tudást. A második „fokozat” már neccesebb, hiszen az 167 lóerőt és 140 Nm-t tesz hozzá a gyári specifikációhoz.
A harmadik, végző fázis pedig nem véletlenül kapta a B3ast nevet am Wheelsandmore-tól, a 850 lóerő már avatott kezeket igényel. A jelentős teljesítménytöbblet mellé, mely a feltöltőnek, a kovácsolt hajtókaroknak, a nagyteljesítményű dugattyúknak, valamint az optimalizált motorvezérlésnek köszönhető, egy Drexler differenciálmű is társul, ezáltal mégiscsak könnyebben uralható a félelmetes erő. Az állítható magasságú futóművet pedig elöl egy hidraulikus emelőrendszerrel is ellátták, amivel a fekvőrendőrök sem jelentenek problémát számára. A négykerekű szörnyeteg menetteljesítményeiről nincsenek pontos adataink, ám a gyári változat is alig 3,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra.