Az a helyzet, ha lenne egy Ferrarim, akkor eszembe se jutna, hogy tuningoljam. De természetesen nekem nincs Ferrarim. Akinek viszont van, annak – nem egy esetben előfordul, hogy – „több” vagy éppen más kell, és nem elégszik meg a gyári modellel. A tuningműhelyek legnagyobb örömére.
Például a VOS Performancéra, s ennek megfelelően a német tuningcég igyekszik is mindenki igényeit kielégíteni. Háromféle teljesítményszinttel kínálja a Ferrari 488-at a Project 9X keretében, s már a belépő modell is 50 lóerővel erősebb a gyárinál. A következő lépcsőfokot a 830 lóerős kivitel jelenti, míg a csúcsmodellben kereken 900 lóerő dübürög. Képzeljék csak el, 900 lóerő! Holott a normál, 669 lóerős, gyári autó is 3 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, és akár 325 km/h-val is képes száguldani.
A VOS Performance diszkréten hallgat a menettulajdonságoktól, ugyanakkor a sportkocsi külsejét a jelentős teljesítménytöbblethez igazította. Az új első lökhárító, oldalsó szoknyák, hátsó szárny és diffúzor mellé egy 21 colos, Loma felnikészlet is jár, H&R felfüggesztéssel és Akrapovic kipufogóval kiegészítve. Utóbbi természetesen a megfelelő hangzásról is gondoskodik…