2011-ben, a Frankfurti Autószalonon mutatta be a nagyközönségnek Mate Rimac a Rimac Concept One, elektromos sportkocsi koncepcióját, hogy aztán öt év és rengeteg munka után az autó végre elérje a végleges, sorozatgyártásra kész formáját. A széles és lapos, kellően izgalmas karosszéria sportosan elegáns, kétszemélyes utasteret rejt, az árhoz méltó minőségi anyagokkal és kidolgozással. Műanyagot például abszolút nem látni a kabinban, a legtöbb gomb és kapcsoló szerepét pedig átvette egy hatalmas, függőlegesen beépített érintőképernyő. Egyedül a Rimac All Wheel Torque Vectoring rendszer vezérelhető hagyományos gombokkal.
Utóbbi folyamatosan gondoskodik arról, hogy az egyes kerekekhez optimális mennyiségű nyomaték jusson, a kipörgésgátlóval, a menetstabilizálóval, az „elektromos ABS-szel” és a regeneratív fékrendszerrel is együttműködve. Szükség is van erre, hiszen a négy elektromotor összteljesítménye 1088 lóerő, ami az 1850 kilogrammos sportkocsit 2,6 másodperc alatt gyorsítja 0-ról 100 km/h-ra, illetve 6,2 alatt 200 km/h-ra. Végsebessége pedig 355 km/h. Lassulni legalább ennyire jól tud a Rimac, a karbon-kerámia fékrendszer használata nélkül, pusztán a regeneratív fékrendszerre támaszkodva 0,6 g-s lassulás érhető el. Közben pedig még a 82 kWh-s akkumulátort is visszatölti a rendszer. Ennek hatótávjáról egyelőre nincs szó, viszont kétféle töltővel is tölthető. A Rimac Concept One hivatalos premierére Genfben kerül sor.