Majdnem úgy néz ki, mint egy gyári Defender, pedig a Project Kahn alaposan kiszélesítette a nyomtávját. Mindenesetre az utólag kiszélesített sárvédők nagyon jól állnak a terepjárónak, s valóban gyári igényességgel illesztették a karosszériához. A fekte lökhárító, hűtőmaszk és könnyűfém felnik együttese jól hangsúlyozza a Defender sportos karakterét, csakúgy, mint a lecserélt, s erőteljes gépháztető. Emellett a tuningműhely a zárt kasztni „Tamar” kék fényezése mellé fekete tetőt választott, amitől még masszívabb, keményebb az angol terepjáró megjelenése.
Az utastérben viszont a luxus az úr, GTB márkájú sportülések várják az utasokat, a vezető előtt pedig finom bőrkormány és igényesen megmunkált alumínium pedálok várják a „parancsokat”. Belül nem is látszik, hogy milyen koros a Land Rover Defender.
A motorháztető alatt minden maradt a régi, így a 2.2 TDCi motor 122 lóerős, s szép komótosan teszi a dolgát. Nem siet sehová. Mindezt 25.875 angol fontért kínálja a Kahn, s azt is biztosra vehetjük, hogy nem ez lesz az utolsó, átalakított Defender tőlük.