Alighanem a texasi autóépítő műhelynél egy kicsit mindenki – a tulajdonostól kezdve, a mérnökökön és a szerelőkön át, a portásig bezárólag - megalomániás. A Henessey-nél sorra készülnek az 1000 lóerős vagy még annál is erősebb autók, melyekkel folyamatosan ostromolják a sebességrekordokat, s úgy tűnik, hogy sosincs vége a lóerő- és sebességhajszolásnak.
Ezúttal a Cadillac CTS-V esett áldozatul a kisszériás gépeket építő műhelynek, s nem is adták alább a szokásosnál, addig ügyködtek, amíg ki nem préseltek az eredetileg 648 lóerős, 6,2 literes V8-as erőforrásból 1000 lóerőt. Ehhez gyakorlatilag az összes alkatrészt lecserélték, többek között kovácsolt dugattyúkat, egyéni HPE vezérműtengelyt, továbbfejlesztet üzemanyag-befecskendezőt, egyedi gyújtásrendszert és intercoolert, HPE motorvezérlőt, s nem utolsósorban új hengerfejeket és kompresszort kapott a CTS-V aggregátja. Ja, a lényeget majdnem kihagytam, az erősen spéci karosszériára felkerültek a nélkülözhetetlen Hennessey-emblémák, az z utastérbe pedig Hennessey prémium autószőnyegeket telepítettek. A gyártó egyébként 1 év/12000 mérföld garanciát is vállal a munkájára. Akinek pedig mindez nem elég, már készül az 1200 lóerős változat…