Nézzük a tényeket! A fekte gépháztető alatt „rejtőző”, duplaturbós V8-as erőforrás többek között új turbófeltöltőket, rozsdamentes acél sportkipufogó-rendszert és optimalizált motorvezérlő elektronikát kapott, melyeknek köszönhetően az 5,5 literes aggregát csúcsteljesítménye 690 lóerőre, maximális nyomatéka pedig 960 Nm-re nőtt. Így a crossover kupé 4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100km/h-ra, s lazán megfutja a 300 km/h-t is. A brutális menetteljesítmények mellett az AIRMATIC légrúgózás némi kényelmet is biztosít az utasoknak, ugyanakkor a kocsi hasmagasságát 35 milliméterrel csökkentették.
Nemcsak a teljesítménye, hanem a kinézete is leginkább egy tankéhoz hasonló, a brutális spoilerekkel és diffúzorral, illetve hátsó légterelővel szerelt Brabus Coupé 700 megjelenése eléggé fenyegető. Ráadásul 23 colos, kovácsolt könnyűfém felniken gördül, szóval – ha nem is szép, viszont - tényleg „meggyőző” jelenség.
Az azúrkék bőrbe öltöztetett ülések és ajtókárpitok látványával szintén nehéz megbarátkozni, a gyári változat sokkal-sokkal ízlésesebb. Márpedig ezen az alumíniumból készült kiegészítők vagy a megvilágított küszöblécek sem segítenek.
Mindenesetre a Brabus készít egy még erősebb változatot is, 838 lóerős maximális teljesítménnyel és 1450 Nm csúcsnyomatékkal…