"Az új Skoda Fabia Combi tér, funkció és érzelmek ideális kombinációját kínálja, ráadásul további jópontokat szerez a legmodernebb technikák jóvoltából" - mondja Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, a Skoda igazgatótanácsának elnöke. "Modern, friss automobil, amely a kis kombik szegmensének legnagyobb térkínálatával a Skoda márka értékeit jól testesíti meg, és egyúttal a kapcsolódás és a személyre szabás terén növekvő ügyfélelvárásokat is átfogóan teljesíti" - teszi hozzá Prof. Dr. Vahland.
Mindössze pár héttel az új ferdehátú Skoda Fabia bevezetése után, 2015 elején már rajtol is az új Skoda Fabia Combi az első európai piacokon. Az új generációval a cseh autógyártó tovább építi és bővíti a kedvelt kombi sikereit. A 2000-es év óta a Skoda Fabia Combi fontos és állandó része a Å KODA típuspalettájának. 2014. augusztus végéig a Skoda több mint 1,1 millió Skoda Fabia Combi modellt szállított ki ügyfeleinek.
A Skoda Fabia Combi mindig is a legjobb Skoda értékeket képviselte: tágas belső tér kompakt külső méretek mellett, sok praktikus megoldás, kis üzemanyag-fogyasztás, bevált technika és kiváló ár-érték arány - ez a kombináció tette a kisautók kategóriájában bestsellerré.
Kiemelkedő térkínálat: a szegmens legnagyobb csomagtere
A Skoda Fabia Combi kompakt külső méretek mellett kínál hatalmas belső teret akár öt utas és csomagjaik számára. Az újdonság az 530 literes befogadóképességgel (előredöntött hátsó ülések esetén 1395 liter) kategóriája legnagyobb csomagterét kínálja. A raktér alaphelyzeti térfogata 25 literrel bővült az elődhöz képest.
A hátsó üléssor két lépésben bővíthető, először az ülőfelületet kell előrehajtani, majd a háttámlákat ledönteni - ez növeli a belső tér variálhatóságát. Az autóban akár 1,55 méter hosszú tárgyak is szállíthatóak. A rakfelület 960 milliméter széles, ez 2 milliméterrel múlja felül az elődmodellt. A csomagtérajtó 1900 milliméter magasra nyílik, a rakodónyílás szélessége 1028 milliméter. A rakodóperem mindössze 611 milliméter magasan helyezkedik el, így a rakodás igen könnyű és kényelmes.
Ráadásul az utastér szélességben (21 milliméteres növekedés) és hosszában (8 milliméter plusz) is gyarapodott, valamint a vezető és az első utas fejtere is nagyobb a kicsivel csökkentett külső magasság ellenére.