James Glickenhaus neve ismerősen csenghet a Ferrari rajongók körében, hiszen az amerikai üzletember az egyik legnagyobb Ferrari-gyűjtő, akinek a garázsát a ritka veteránokon kívül egyedi megrendelésre készült modellek is gazdagítják, például az Enzo alapokra épült P 4/5 és a belőle készült versenyváltozat. Glickenhaus gyűjteménye most egy újabb egyedi példánnyal bővült, méghozzá az 1970-ben készült 512S Modulóval, amit a formája miatt sokan a legfurcsább Ferrarinak tartanak.
Az 1970-es Genfi Autószalonon bemutatott, űrhajóra emlékeztető autó karosszériája a Pininfarina műhelyben készült, Paolo Martin tervei alapján. Műszaki alapjai az 512S-ből érkeztek, így az 5.0 literes V12-es motorja 550 lóerős teljesítményre képes, ötfokozatú manuális váltóval párosítva. A 4,5 méter hosszú, 2 méter széles és mindössze 93 centiméter magas autó tömege csupán 900 kilogramm, ami az említett teljesítmény ismeretében kimagasló menetdinamikát sejtet, de a részletes adatokat soha nem tették közzé róla.
Talán majd az új tulajdonosa leméri egy stopperrel a gyorsulását, ugyanis Glickenhaus híres arról, hogy minden autóját szereti meghajtani, éppen ezért az 512S Modulón is végre kell hajtani néhány módosítást, hogy közúti forgalomban is részt vehessen. Természetesen szűk és kanyargós utcákba nem érdemes behajtani vele, hiszen a beburkolt első kerekek miatt meglehetősen korlátozott a fordulékonysága, arra viszont tökéletes, hogy valamelyik híres autószépségversenyen felvonuljon a zsűri előtt, és további elismeréseket zsebeljen be a már meglévő 22 trófea mellé.