Természetesen már a C63 AMG, a gyengébb változat is brutális: ebbe az új motor 476 lóerős, és 650 Nm csúcsnyomatékú változatát építik, és már ez is úgy gyorsul, mint néhány éve egy belépőszintű szupersportkocsi. A 4,2 másodperc 0-ról 100 km/h-ra lélegzetelállító érték, különösen egy ekkora szedántól, de ez még nem a csúcs. Azt ugyanis C63 AMG S-nek hívják, és az erősebbik négyliteres kerül bele, 510 lóerővel. Ez a változat 4,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, ami pontosan megegyezik a BMW M4-es eredményével. A végsebesség mindkét változat esetében 250 km/h az elektronikus korlátozásnak köszönhetően, bár valószínű, hogy a gyengébb változat is simán átléphetné a 300 km/h-t pusztán a teljesítménye alapján.
Mindkét változat az AMG hétfokozatú Speedshift váltóját kapja meg, amely villámgyors váltásokat tesz lehetővé. Emellett a csomag része a Ride Control sportfutómű három lépcsőben állítható csillapítással, a 360 mm-es első és 330 mm-es hátsó féktárcsák, a dinamikus motorfelfüggesztés és az elektronikus vezérlésű önzáró differenciálmű. Emellett persze kívülről is látványos változtatásokon esett át a C osztály az AMG munkája nyomán: nagy első légbeömlőket, a hátsó lökhárítóba látványos diffúzort, négy kipufogóvéget, oldalt látványos kötényezést és persze nagy felniken alacsony profilú abroncsokat visel. Jó AMG szokás szerint az összhatás feltűnő, de nem ízléstelenül hivalkodó.
Az első évben a típus kapható lesz Edition 1 kivitelben is, ami egy tovább díszített limitált kiadás, ezüst alapon grafitszürke díszítésekkel kívül, vörös díszítéssel a hűtőrácsban és a kormányív közepén, némi karbonszálas dekorral a műszerfalon, és egy csomó egyéb, hasonló aprósággal.