Ami mindenképp mellette szól, az a forma, amely homályosan ugyan emlékeztet a McLaren F1-esére, de egész jó arányú, és mindenképp elég látványos. Ehhez jön még az erős motor - egy 6,2 literes, kompresszoros V8-as 622 lóerővel és 838 Nm-es csúcsnyomatékkal - és a viszonylag alacsony, 1390 kilogrammos tömeg. Az autó dinamikája sem rossz, 3,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a végsebessége pedig 338 km/h. Nem rossz, papíron egy liga a Ferrari 458-assal, a McLaren 650S-sel és a Lamborghini Huracannal.
A Vencer persze nem akkora cég, mint a fent említett modellek gyártói, így a Sarthe műszaki tartalma sem olyan fejlett műszakilag, mint legkomolyabb vetélytársaié. A vázszerkezet nagyrészt acélcsövekből áll, amelyet néhol, méhselyt-szerkezetű alumínium elemekkel merevítenek, a burkolat pedig karbonszálas műanyagból áll. A motor sem saját konstrukció, és bár erről a hivatalos információk nem szólnak, valószínű, hogy a Chevrolet Corvette Z06 blokkjátból vásárolták meg a hollandok a fadobozos változatot.