Azt tudjuk, hogy lesz, de hogy pontosan milyen, arról fogalmunk sincs. Műszaki adatokkal ugyanis nem kényeztette el a keresőóriás az autós szaksajtót, így egyelőre csak annyit lehet tudni a buborék formájú miniről, hogy a Fiat 500 elektromos verziójában szolgáló villanymotor hajtja. A kocsi nem egy bonyolult szerkezet: alumínium vázon nyugszik, amelyre a versenyautókból ismerős bukókeretet erősítettek. Ezen belül helyezték el az akkumulátorokat, amelyek az autó hajtásáról gondoskodnak. Azért valamennyire kötődik a Google járműve az autóiparhoz, hiszen a száz prototípust abban a Detroitban rakják össze, ahol a három nagy amerikai autós vállalat székel.
A kocsi több különlegességgel is rendelkezik, a legfőbb, hogy nincs benne kormány, fék és gázpedál. Fémszínű kis start gombbal lehet elindítani és szóbeli kommunikációval irányíthatja a tulajdonosa, de nagy száguldozásra ne számítson senki: 40 km/óra a kocsi végsebessége. A megszokott autóktól abban is különbözik, hogy kétszemélyes a kialakítása, a műszerfal helyén nagy tároló látható, ezen felül óriási a lábtér. Ha helyzet van, akkor a piros vészkapcsolóval lehet azonnal megállítani a gépet. A kocsi tetején lévő érzékelők 186 méterre "lát" el, így saját tempójában tud biztonságosan közlekedni a forgalomban.
A célközönséget egyelőre a gyors helyváltoztatásra vevő felhasználókat jelenti, akik a nagyvárosokban élnek. Az ok: az egyik New York-i felmérés nemrégiben azt mutatta, hogy a délelőtti taxi utasok a legtöbbször csak öt perces távokra vették igénybe a sárga autókat. Az itthon is rövidesen elinduló autómegosztó szolgáltatás lehet a másik lehetséges piaca a Google autónak, de a mozgáskorlátozottak, az idősek életét is nagyban megkönnyítené az újdonság.