A márka legfrissebb újdonságával az európai városi autók piacán elért sikereit kívánja tovább folytatni, ugyanis a B szegmensben 2002 óta csaknem egymillió autót értékesített. A jelenlegi i20 népszerűségénél fogva a vállalat legkelendőbb modelljei közé tartozik az öreg kontinensen. A gyártó az új i20-assal igyekszik minél szélesebb közönséget megcélozni, tovább javítani a márka megítélését, valamint megszilárdítani a Hyundai európai jelenlétét.
Az új generációs i20-ast Európában tervezték és fejlesztették, és három fő jellemzőjével- osztályelső belső terével, csúcstechnológiájával és komfortnövelő berendezéseivel, illetve különleges, kifinomult formatervével - is az európai vásárlók igényeit hivatott kielégíteni.
Az új padlólemezre épülő új generációs i20 tengelytávolsága elődjéhez képest 45 milliméterrel 2570 milliméterre nőtt, amelynek köszönhetően a modell kategóriája egyik legtágasabb belső terével büszkélkedhet. A hatékony térelosztás öt felnőtt kényelmes utazását teszi lehetővé. A kombinált 1892 milliméteres első és hátsó lábtér kategóriájának legjobb értéke, akárcsak a csomagtér, melynek befogadó képessége 326 liter.
A vezető és utasai komfortérzetét szolgálja a kategóriájában egyedülálló panoráma napfénytető, amely billenthető, de akár teljesen el is tolható, hogy természetes fénnyel és friss levegővel töltse meg az utasteret. Az új generációs i20 továbbá integrált tolatókamerával, és első, valamint hátsó LED-lámpákkal van felszerelve.
A jármű kifinomult belseje tökéletes összhangban van a páratlan és egyedi külső stílussal. Az új generációs i20 "folyékony szobrászat 2.0" dizájn-filozófia ihlette letisztult formaterve Rüsselsheimben, a Hyundai Motor németországi formatervezési központjában készült.
A márka európai formatervező csapata merész orrészt álmodott meg. A felfelé futó, krómozott, hatszögletű hűtőrács esztétikai és technikai okok miatt lejjebb került. Keskeny, vízszintes rács köti össze az első lámpatesteket, amelyek kétfunkciós, projektoros fényszórókat, LED-es nappali menetfényt és LED-es helyzetjelzőket tartalmaznak. Az első ködlámpák az alacsonyabban elhelyezkedő - és ezáltal az autó erőteljes megjelenését hangsúlyozó - hűtőmaszkban kaptak helyet.
A 4035 mm hosszú karosszériát a jármű oldalán teljes hosszában végigfutó, emelkedő övvonal, szépen kimunkált szegélyek és az ajtók alján található díszlécek teszik még vonzóbbá.
Az új generációs i20 hátsó részén a fényes feketére festett C-oszlop azt az érzést kelti, mintha a tető lebegne. A bumeráng alakú, LED-es lámpatestek körülölelik a hátsó szárnyat és benyúlnak a csomagtartó fedelébe.
Az új Hyundai i20 nyilvános világpremierjére a 2014-es Párizsi Autószalonon, október 2-án, csütörtökön, közép-európai idő szerint 16.00 órakor, a Hyundai 3-as teremben tartandó sajtótájékoztatóján kerül sor.