DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 16. szombat
Egyéb

Az új Citroen C4 Cactus

A világ és vele a fogyasztók elvárásai rohamosan változnak... És hogyan tud mindezzel lépést tartani az autóipar? A Citroen például nem mindennapi alternatívát kínál a kompakt személyautók kedvelőinek: a Citroen C4 CACTUS-t.

Az alsó középkategóriában meglehetősen régóta ugyanazok a meglehetősen kötött sztereotípiák uralkodnak. Ebbe az "állóvízbe" érkezik most a Citroen C4 CACTUS a maga meghökkentően egyedi formájával, a kellemeset a hasznossal barátkoztató megoldásaival. A cél egyértelmű: azt adjuk az ügyfeleknek, amire valóan szükségük van.

A Citroen C4 CACTUS új képlettel fejezi ki a modern autózás egyik legfontosabb tételét:
+ még több dizájn
+ még több kényelem
+ még több hasznos technológia
+ még több takarékos megoldás

 



Az új képletet a CitroenN sajátos gondolkodásmód mentén bontja ki:

Emeljük ki azt, amit az ügyfelek valóban fontosnak tartanak. A technológiai újítások és a karakteres dizájnelemek szolgálják a kényelmet, az egyszerű használatot és az alacsonyabb fenntartási költségek elérését.

> Az Airbump rendszerrel hasznos, esztétikus és igény szerint személyre szabható újdonságot kínál a Citroen, mely nemcsak az autó stílusát teszi karakteresebbé, de a karosszériát is védi.

> A felhasználóbarát, 100%-ban digitális vezérlőfelület tágasabb vezetőhelyet eredményezett, ahol a kezelőgombok a 7 colos érintőképernyő körül kaptak helyet.
2

> A nagyméretű első ülések kényelmes kanapéra emlékeztetnek.

> A tetőbe épített utasoldali légzsák (Airbag In Roof technológia) igazi világújdonság, mely nagyobb teret és több rakodóhelyet biztosít az elöl ülő utas számára.

> A hővédelemmel ellátott panoráma üvegtetőnek köszönhetően fényárban úszik az utastér - anélkül, hogy felmelegedne.

Szabaduljunk meg mindentől, ami felesleges - így költséget csökkentünk. Az optimalizált kialakítású padlólemezhez a legújabb generációs, hatékony motorok társulnak: a Citroen C4-nél 200 kg-mal könnyebb Cactus a kiváló vezetési kényelmet alacsony üzemanyag-fogyasztással párosítja (a dízelváltozat CO2-kibocsátása csupán 82 g/km, fogyasztása 3,1 l/100 km, a benzines változat CO2-kibocsátása pedig kevesebb mint 100 g/km).

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: