DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 16. szombat
Egyéb

A Citroen Pekingben mutatja be a C-XR tanulmányautót

A kínai autóipar igen dinamikusan fejlődik az elmúlt években - ezért is választotta a CITROËN legújabb modellje nemzetközi premierjének helyszínéül a Pekingi Autószalont. A CITROËN C-XR Concept a márka vadonatúj megoldása a szabadidőautók kategóriájában, és természetesen a jól ismert CITROËN-értékek alapján készült: karakteres dizájn, legendás kényelem és hatékony technológia jellemzi.


 

A tanulmányautó közvetlen ihletője a CITROËN és kínai partnervállalata, a DONGFENG Motor Group hamarosan színre lépő új modelljének, amely a kínai piac egyik legnagyobb tempóban fejlődő (2012-höz képest több mint 50%-ot bővülő, közel 3 millió darabot számláló) szegmensébe, a szabadidőautók kategóriájába érkezik majd.



 



 

KARAKTERES, ELEGÁNS FORMAVILÁG

A CITROËN C-XR Concept karakterét a kompakt méretek és a szabadidőautókra jellemző robusztus arányok mellett az elegancia határozza meg. A harmonikus és gondosan kidolgozott külsőhöz a hobbiterepjárók széles karosszériája, vizuális és funkcionális elemei járulnak.



 



 

IGAZI KOMFORT MINDEN KöRÜLMÉNYEK KöZöTT: EZ A CITROËN TITKA

- A C-XR Concept a CITROËN teljes kényelmi arzenálját felvonultatja, a szó technológiai és érzéki értelmében egyaránt:

- Vizuális komfort: a vezető a limuzinok üléspozícióját élvezheti, de a magasított helyzet révén tökéletesen belátja az utat. ï‚·

- Vezetési komfort: a CITROËN hagyományaihoz méltó megoldások segítik a vezetést és tüntetik el az út egyenetlenségeit. ï‚·

- Utazási komfort: a kategória legnagyobb tengelytávja kivételes komfortot nyújt mind az elöl, mind a hátul utazók számára. ï‚·

- Érzéki komfort: az óriási panorámatető rengeteg fényt enged az utastérbe, és tovább növeli a tágasság érzetét.



 



 

A HATÉKONYSÁGOT SZEM ELŐTT TARTÓ TECHNOLÓGIAI MEGOLDÁSOK:

A CITROËN C-XR Concept olyan technológiai megoldásokat alkalmaz, amelyek kiemelkedő menettulajdonságok mellett csökkentik a modell által keltett környezeti terhelést. A Grip Control - az "All Seasons" gumikkal együtt működve - minden körülmények között optimális motorerőt biztosít, a nagy fogyasztással és CO2-kibocsátással járó négykerék-meghajtás nélkül. A tanulmányautót a THP160 benzinmotor hajtja, amelyet az alacsonyabb fogyasztás elérése végett Stop&Start rendszerrel kombinálnak, és a legújabb fejlesztésű automata váltóval szerelik fel. A modell fejlesztésének egyik fókusza a súlycsökkentés volt; ennek eredménye egyrészt az autó teljesítményére, másrészt a fogyasztási és CO2-kibocsátási adatokra nézve is látványos.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: