A Lisszabonban május 22. és 25. között megrendezett UEFA Bajnoki Fesztivál részvevői az elsők közt lesznek Európában, akik élőben is láthatják a vadonatúj Ford Mustangot, azok pedig, akik a televízióban, illetve a digitális vagy közösségi médiában nézik végig az eseményt, egy különleges Ford Mustang-élmény részesei lehetnek.
A Ford megerősítette a hírt, hogy a lisszaboni bajnoki döntő egyben az UEFA Bajnokok Ligájában betöltött 21 éves szponzori szerepének végét is jelenti.
"œA Mustang európai színre lépésével a csúcson fejezzük be hosszú távú szponzorációnkat az UEFA Bajnokok Ligájában." - fogalmaz Stephen Odell, a Ford Európa, Közel-Kelet és Afrika ügyvezető alelnöke. "Partneri kapcsolatunk mind a Ford, mind pedig az UEFA számára egyaránt előnyös volt, s most jött el az ideje annak, hogy a Ford új irányba induljon, felgyorsítva új termékeinek bemutatását, hiszen vállalatunk az elkövetkező öt év során több mint 25 új modellel jelenik meg Európa piacain. A Ford olyan izgalmas, új termékeket vezet be Európában, mint a Mustang, az Edge SUV vagy a Ford Vignale termékcsalád, nem beszélve az olyan fontos technológiákról, mint a SYNC 2 - s ezzel együtt új és innovatív módszerekkel kommunikál a vásárlókkal, egyre szélesebb körben használva fel a digitális és a közösségi médiát."
A Ford már az 1992-93-as szezon, vagyis a bajnokságsorozat kezdete óta szponzorálja az UEFA Bajnokok Ligáját, és számos fontos modellt mutatott be itt. A bajnokságon pódiumra állított autók közt ugyanúgy megtaláljuk a Ford S-MAX-ot, a Kugát, a B-MAX-ot, mint a Fiesta, a Focus és a Mondeo új generációit - most pedig a vadonatúj Ford Mustang mutatkozik be a bajnokság döntőjében.