A videóval azért túlzottan nem kényeztetnek el minket: az autó hangjából igen keveset hallhatunk, azt ugyanis elrejti a zene:
Az Extreme egyébként a szénszálas tetőnek, motorháztetőnek és felniknek köszönhetően mintegy száz kilogrammal lett könnyebb, mint a sima OPC. A kétliteres turbómotorból 300 lóerő feletti teljesítményt csikartak ki, ezzel a 0-100 km/h-s sprintet 5,9 másodperc alatt teljesíti a legsportosabb Astra, míg végsebességét az elektronika 250 km/h-nál korlátozza.
Az OPC Extreme-mel az Opel célja nem más, minthogy megmutassa az OPC részlegben rejlő lehetőségeket. Ehhez persze nemcsak a technikát, hanem a külsőt és a belsőt is át kellett faragni. A feltűnő légterelőkkel, a becsövezett karosszériával és a sportülésekkel valóban versenyautós benyomást kelt a vadított Astra. A hírek szerint a német gyártó egy kisebb széria legyártását is fontolgatja. Ha ez megvalósul, minden bizonnyal mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki egy ilyen méregzsákot szeretne hazavinni.