DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 16. szombat
Egyéb

A SEAT a színfalak mögött - a Genfi Autókiállítás kulisszatitkai

Több hónapos előkészületek annak érdekében, hogy a főbb autógyártók új modelljeikkel elkápráztassák az egész világból érkező látogatókat. Több mint 300-an vettek részt a spanyol márka standjának előkészítésében.

A hivatalos számok alapján körülbelül 700.000 látogató, és az egész világról mintegy 10.000 akkreditált újságíró vesz részt az eseményen, és éppen ezt teszi a genfi autószalont a szakterület egyik legnagyobb európai eseményévé. Mi is rejlik valójában a hatalmas, látványos standok színfalai mögött, amelyek célja, hogy magukra szegezzék minden egyes látogató figyelmét? Valószínűleg a rivaldafényben játszott jelenetek és a színfalak mögötti rész egyaránt. Ez utóbbi elrejti az előkészületeket, ahol minden egyes standon emberek százai tevékenykednek odaadással a márka érdekében.



 

Konkrétabban a különböző országokból több mint 300 szakember és 10 beszállító cég vett részt a SEAT standjának előkészítésében, amely idén 1000 négyzetmétert foglal el. A standon a paletta kínálatából összesen 12 olyan gépkocsit állítottak ki, amelyeket a cég minőségellenőrei és a végrehajtó bizottság tagjai előzetesen alaposan átvizsgáltak. Martorell, Köln és Genf között összesen több mint 50 órát próbáltak, amelyek során a táncosok, a műszaki emberek, a szerelő személyzet és a konferansziék tökéletesítették "műsorszámaikat" annak érdekében, hogy még a legkisebb részletet se hagyják a véletlenre.



 

Az autószalon megnyitását megelőző napokban és órákban a stand igazi "hangyaboly" volt. Hogyan is lehetne kitűnni a tömegből, amikor egyetlen nap során 65 sajtótájékoztatót szerveznek, amikor 150 új modellt mutatnak be? A nyaktörő iramban végzett, nehéz, munkás hónapok után végre elérkezett 2014. március 4-én délelőtt 10:20 perc, amikor is több száz újságíró tolong a stand körül. Egy táncos, aki a föld felett 12 méteres magasságban függ 250 négyzetméteres szoknyában, felfedi a MANGO tervezte új Mii-t. A márka legerősebb modelljét, a Leon CUPRA-t szintén kiállították a standon. A bemutató alig tartott 15 percig, és már vége is. A sajtónak szentelt két nap után az autószalon a nagyközönség előtt is megnyitotta kapuit, és az addigi izgatott, lázas tevékenység átadja helyét egyfajta biztos, nyugodt légkörnek.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: