Teljesítményről, húzós nyomatékról és élénk reakciókról olyan elemek gondoskodnak, mint a 110 kW/150 lóerős 1.4 Turbo ECOTEC motor, a sportosan hangolt futómű és az OPC-fékberendezés. Kirobbanó energiáját a figyelemfelkeltő "Red ʼn Roll" stílus fejezi ki. A karakán kisautó ugyanúgy Genfben debütál, mint az ADAM ROCKS crossover és a háromhengeres 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo. A kiállítási standon felsorakoztatott új variánsok jelzik, hogy mennyire kiterjed a következő tizenkét hónap alatt az ADAM-család - még egyedibb, vonzóbb és erősebb lesz, 51 kW/70 LE és 110 kW/150 LE közötti teljesítményskálával. Az ADAM S széria-típusként is megjelenik, teljessé téve a választékot, mint a legjobban kapcsolódó és személyre szabható kisautó sportváltozata.
Azoknak, akik szeretnék élőben követni az ADAM S, ADAM ROCKS és társainak lelepleződését, az Opel élőben közvetíti a Genfi Autószalon tartandó sajtótájékoztatóját a 2-es csarnok 2231-es standjáról, március 4-én, kedden, 11 órától.
Turbómotorral cikázik a városban
Az 1.4 Turbo ECOTEC motor 110 kW/150 lóerős, fajlagos teljesítménye tehát meghaladja a literenként száz lóerőt. Alapja az ADAM 1,4-literes négyhengerese, de ezt a nagyteljesítményű turbót kimondottan ADAM S részére fejlesztették. Teljesítménye ötven-, sőt a 220 newtonméteres nyomatékmaximuma hetven százalékkal haladja meg a szívó-változatét. Hatfokozatú sebességváltóval kombinálva 220 km/órás csúcssebességet tesz lehetővé.
Az ADAM S 1,4 literes turbómotorja természetesen nem nélkülözi a Start/Stop-technikát, és már ma teljesíti a jövőbeli Euro-6 kipufogószabványt. Variálható vezérlést kettős fázisállítás tesz lehetővé, a turbó egybeépítése a leömlőcsővel pedig csökkenti a súlyt és a beépítési méreteket. További súlynyereséget hoz a szürke öntvény motorblokk üreges erősítő struktúrája, az üregesre öntött két vezértengely és a műanyag szívócső.
A sportos viselkedés a külön az ADAM S modellhez kifejlesztett Performance-futómű és a direkt áttételű kormányzás érdeme. A genfi Opel-standon kiállított modell nem rejtegeti kiváló lassítási képességét sem: az elöl 16-, hátul 15 colos OPC "šS"˜ tárcsákat vörösre festett nyergek fogják satuba. A 18 colos felnikre 225/35 R 18 méretű gumikat szerelnek.
Feltűnő Red n Roll design
A Genfi Autószalonon bemutatott ADAM S érzékelteti, mit várhatnak az Opel vásárlói a későbbi szériamodelltől: a vörös karosszériával kontrasztot képező fekete tető markáns spoilerbe fut ki, a márkaemblémás hűtőmaszk és a tükörházak karbonhatásúak. Spoilerszegélyű első kötény, karakteres küszöb és hátsó lökhárító, illetve feltűnő kipufogóvég teszi teljessé a képet.
A vezető és az első utas bőr- vagy Morrocana kárpitozású Recaro Performance ülésen foglalhat helyet. Belül is érvényesülnek az ADAM S részére fenntartott "šRed ʼn Roll"˜ designmotívumok - a bőr csomagban vörös kormány, váltógomb és kézifék-fogantyú van, a műszerfalat és az ajtókat piros és fehér fény világítja meg. Ezekhez sok finom részlet járul.
Az ADAM S továbbá színezett üvegeket, LED-es menetfényt és hátsó lámpát, klímaautomatát, és IntelliLink infotainment-rendszert kínál, modern kapcsolódási lehetőségekkel és alkalmazásokkal. Kompatibilis a legújabb Android- és Apple iOS készülékekkel, a telefonálást és az audiostreaminget USB és Bluetooth szolgálja, a kiváló kép- és hangminőséget pedig a hétcolos, színes érintőképernyő, illetve a hét hangszóró. A BringGo navigátor éppúgy hozzá tartozik, mint a Stitcher és Tune-In rádiós alkalmazás. Apple iOS készülékkel használható a Siri Eyes Free hagvezérlés is - e biztonságosan és egyszerűen használható rendszer jóvoltából az ADAM a legjobban kapcsolódó kisautó.