Már az előző Aygo is jobban elütött francia testvéreitől, mint azok egymástól, de most még drasztikusabb az eltérés. Már nem csak szemből és hátulról mások az idomok, de az Aygo oldalát és ablakvonalát is átszabták. Ettől a műszaki tartalom még ugyanaz, hisz elődjéhez hasonlóan ez is ugyanazon a gyártósoron készül, mint a Citroen és Peugeot megfelelő méretű modellje, de úgy néz ki, a japán gyártó felismerte, hogy jobb eredményekre számíthat, ha az autója önálló konstrukciónak látszik.
Az átszabás olyan jól sikerült, hogy egyetlen lemez sem közös a karosszérián. Az Aygo eltérő, szögletesen végződő oldalablak-sort, a tetőig futó hátsó lámpákat, és a Toyota többi modelljére emlékeztető gömbölyded orr-részt kapott, ferdén metszett fényszórókkal és nagy, trapézforma alsó légbeömlővel. A legkarakteresebb részlet azonban kétségtelenül az X-et formázó, alighanem műanyag betét, mely világos alapszínű változatokon fekete, sötéteken ezüstszürke színű, és egészen az első tetőoszlop tövéig fut.
Ha csak a formát nézzük, kétségtelenül ez a legmozgalmasabb karakterű a három ikermodell közül, műszaki szempontból viszont nem várható drámai különbség. Ebbe a típusba is ugyanaz a technika kerül, így itt is a Toyota ezres, 68 lóerős, illetve a Peugeot 1,2 literes, 82 lóerős háromhengeres benzinmotorja közül lehet majd választani. Az előző generációból még készült dízelváltozat, de nem lett igazán népszerű, így ilyen kivitel egyelőre nem készül.
Az új Aygo hivatalos bemutatóját holnap tartják a Genfi Autószalon első sajtónapján - akkor nyilván minden lényeges információt megtudhatunk, amit eddig nem tett közzé a Toyota.