Egyelőre csak néhány kép látott napvilágot az autókról, így a részletekkel kapcsolatban legfeljebb találgatni tudunk. A CLA 45 AMG már utcai kivitelben is kivételesen erős - kétliteres, négyhengeres benzinmotorjából 354 lóerőt csikartak ki - de a versenygép valószínűleg még ennél is erősebb lesz. Ami viszont látható, az a szélesített, ültetett versenyfutómű, a verseny-terhelésre méretezett fékek, a lecsupaszított, becsövezett belső és a légterelők tömkelege, amely az autóra került. Az autó jó eséllyel egy kupasorozat alapjául szolgál majd, bár az sem kizárható, hogy valamelyik nemzetközi versenykategória szabályainak is megfelel majd.
A CLA 250 Sports sokkal szélesebb közönségnek készül. Azokat célozza, akik gyors CLA-t szeretnének, de nem szeretnének lemondani a köznapi használhatóságról sem. A 250-esbe várhatóan a kétliteres turbómotor 208 lóerős változata kerül, a gyengébb változatokénál feszesebb hangolású futóművel és nagyobb teljesítményű fékekkel. Ãgy az autó látványra nem is különbözik nagyon a többi CLA-tól, csak néhány apróság - a szokásosnál nagyobb felnik, a lökhárítók és a belső tér kialakítása - árulkodik róla, hogy ez a leggyorsabb, még nem AMG tuningos kivitel.
A jövő héten, a Frankfurti Autószalonon nyilván többet is megtudhatunk majd a két járműről, hisz az élő bemutatót ott tartja a Mercedes.