Nissan: A márka, amelyre 2013-ban is érdemes odafigyelni
A Nissan egyik legfőbb célja, hogy 2016-ra Európa elsőszámú ázsiai autómárkája legyen
A Friend-Me koncepció Európában is bemutatkozik
Igényes négyüléses, többképernyős belső tér az "infotainment" jegyében
A testreszabási lehetőségek kiterjesztése az új Micra-ra és új Note-ra
Új fejlesztésű tartozékok az új Micra és új Note még egyedibbé varázsolásához
A sikertörténet folytatódik
A Nissan Friend-Me koncepció
A folyamatosan on-line utasok igényeihez illeszkedően, a Friend-Me minden utast az utazás részesévé tesz, az infotainment rendszereinek köszönhetően.
A Nissan testreszabási programja
//$(document).ready(function(){ $("#post_text p:has(img)").addClass("nomargin"); }); $(document).ready(function(){ $("#post_text p:has(iframe)").addClass("nomargin"); }); // 20150310 //$("#post_text .post-img-title").prev('p.MsoNormal').css( "cssText", "line-height:0!important; margin-bottom:0;" ); $("#post_text .post-img-title").prev('p.MsoNormal').addClass( "imgtext" ); //$("#post_text .post-img-title").css( "cssText", "margin-bottom:0px;" ); $("#post_text .post-img-title").addClass( "imgtext_m0" ); //$("#post_text .post-img-title").next('p.MsoNormal').css( "cssText", "margin-top:10px;" ); $("#post_text .post-img-title").next('p.MsoNormal').addClass( "imgtext_mt10" );