Egy esetet le is filmeztek a pálya korlátja mögül, ahol a LaFerrari prototípusa fékhiba miatt csúszott ki a pályát övező kavicságyba, de lehetnek más problémák is, amelyek miatt csúszik a gyártás beindítása, nem is keveset. A pletykák szerint a V12-es, középmotoros hibrid hajtású sportkocsik szállításá csak jövőre kezdik meg, hisz a Ferrari nem teheti meg, hogy legdrágább autóját ne tökéletesre fejlesztve adja át a majdani tulajdonosoknak.
Abban, hogy maradtak műszaki problémák, nincs semmi különös, hisz valószínűleg ez minden idők legerősebb és legbonyolultabb sorozatgyártású Ferrarija. Már a 800 lóerős benzinmotor is hatalmas hőt termel, aminek a megfelelő elvezetése nem könnyű feladat, emellett ott az elektromos segédhajtás, ami teljesen új technológia a szériagyártású sportkocsik kategóriájában. A fékrendszernek pedig biztonsággal meg kell tudnia állítani az autót akár 350 km/h-ról is, akár percenként többször anélkül, hogy túlhevülne.
A Ferrari szerencséje, hogy a LaFerrari olyasfajta ritkaság, amelyért sorban állnak a vásárlók, és akiknek jutott az első példányokból, az nyilván nem fog fennakadni néhány hónapnyi késésen, hisz akik később foglalózták le az autót, akár éveket is várhatnak, mire sorra kerülnek.