Egyelőre a hétköznapi használatra leginkább alkalmas modellt, a Californiát választotta, ami teljesítményben ugyan egy kis visszalépés a GT-R-hez képest, viszont kétségkívül sokkal elegánsabb annál. A legkisebb orrmotoros Ferrari 4,3 literes motorjából kihozható 450 lóerő persze még mindig bőven több, mint amit egy átlag sofőr uralni képes. Ilyen szempontból az olasz gép egyébként is veszélyesebb, mint a GT-R, hisz az, bár erősebb, összkerék-hajtása miatt sokkal stabilabb is gyorsításkor. A California egyébként, ha nem is a leggyorsabb sportkocsi a piacon, lassúnak sem mondható: 3,8 másodperc alatt érheti el a százas tempót, a végsebessége pedig 312 km/h.
A típusváltás okát nem ismerjük, mint ahogy azt sem tudni, Bolt saját pénzéből áldozott az újabb sportkocsira, vagy egy újabb szponzori ajándékról van-e szó. Azt viszont csak remélhetjük, hogy korábbi BMW-törése óta fejlődött a vezetési tudása, és a Ferrarival már képes lesz az úton maradni.