Több tesztelésen elkapott kémfotó és hosszas várakoztatás után márciusban, a Genfi Autószalonon mutatták be az Enzo utódát. Hiába 1,3 millió eurós ára, az F150-es kódnév alatt fejlesztett LaFerrarinak már néhány nappal bemutatója után ezer komoly érdeklődője volt. Az ügyfeleket meggyőzte a két villanymotorral megtámogatott 6,3 literes V12-es 963 lóerős teljesítménye, valamint az, hogy a Ferrari-történelem legerősebb autójához jutnak hozzá.
A Ferrari új csúcsmodelljéről úgy tudni, szériaérett, és nagy valószínűség szerint már nem reszelik tovább sem a technikát, sem a formát, mielőtt a vevők átveszik autóikat, ezért is meglepő a videón látott teszt. Az ilyen prototípusokat sokszor bezúzzák a gyárak, és nyomós oka kell legyen annak, ha újra elővesznek egyet. Persze könnyen lehet, hogy a levideózott körözés csupán egy megbízhatósági teszt, ugyanakkor az sem kizárt, hogy új technikán dolgoznak. A LaFerrari érkezése óta szó van egy rá épülő Maseratiról, ahogy az Enzo alapjaira készült korábban az MC12. Előfordulhat, hogy ennek munkálatait látjuk, de ez akár egy, az FXX-hez hasonló kísérleti kivitel fejlesztése is lehet, amely teljesítményében még az alap LaFerrarit is felülmúlná.