Az autó alapját a 911 Turbo adja, így a 3,8 literes hathengeres várhatóan 520 lóerős lesz, vagy 560 az S változatban. Ebből kiindulva összkerékhajtású lesz a típus, de átemelik bele a négykerékkormányzást is. A karosszériaelemek megegyeznek zárt változatéval, egyedüli különbség az S változat lökhárítóján látható.
A Porsche már a kupé tervezésekor figyelembe vette, hogy a modellből majd készül kabrió is, ezért eleve olyan merevre tervezte, hogy a tető elhagyásakor ne legyen szükség utólag merevítésekre. A tetőszerkezetnek csupán 12 másodperc kell a csukáshoz, és ezt 50-es tempó alatt mozgás közben is meg tudja csinálni.
Az idén bemutatott széria az eddigi leggyorsabb Porsche Turbo. Az S változat nulláról százra alig 2,9 másodperc alatt gyorsul, míg a végsebessége meghaladja a 315 km/h-t. A gyártónak erre
szüksége is van, mert az autónak olyan ellenfelekkel kell megküzdenie mint a McLaren MP4-12C
Spider, vagy a Ferrari 458 Italia Spider.
Tető nélkül háromszázzal
https://formula.hu/egyeb/2013/07/19/teto-nelkul-haromszazzal 2013-07-19 08:00:00 2013-07-19 08:00:00
A Porsche, ahogy azt megszokhattuk, az aktuális Turbo S-ből is készít vászontetős kabriót. A 2014-re tervezett bemutató előtt most lehetett először álcázás nélkül látni a modellt.