Gyorsulása 0-ról 100-ra 2,5 másodperc, végsebessége 322 km/óra. Ilyen teljesítményre csak néhány szuperautó képes - például a legendás Bugatti Veyron -, de egyik sem olyan egyszerű és tartós, mint a GM V8-as motorja. A karbon utascellának és a könnyű alváznak köszönhetően az autó 1200 kg-t nyom, súlyelosztása farnehéz 60:40 arányú. A tapadást a 19-es Braid kerekek, a fékerőt pedig az AP Racing 362 mm-es első és hátsó tárcsái biztosítják.
Az gyártó mindössze annyit közölt az R1 áráról, hogy megengedhető lesz. A legót kedvelőknek az R1 otthon összerakható változatban is elérhető, de ha valaki másra vágyik, a cég elkészít bármit, amit az elegendő anyagi háttérrel rendelkező ügyfél elképzel.
Legózd össze a szupersportkocsidat
https://formula.hu/egyeb/2013/07/16/legozd-ossze-a-szupersportkocsidat 2013-07-16 08:00:00 2013-07-16 08:00:00
A Sin első, R1 névre keresztelt szuper-sportkocsiját a nagyközönség a goodwoodi Festival of Speeden láthatta először. A német Sin Cars és az angol ProFormance Metals közös fejlesztését ugyanaz a GM V8-as, 6,2 literes, 525 lóerős motor hajtja, ami a Corvette-t. Az erőt a Porsche 911 GT2-ből ismert Graziano gyártmányú 6 sebességes kézi váltó továbbítja a hátsó kerekekhez. Nem hangzik rossz párosításnak.