A Lamborghini jelenlegi csúcsmodellje 2011 óta van piacon, de már a sokadik tuningÂÂcég nyúlt hozzá. A gyári 690 lóerő egyes ügyfeleknek nem elég, az ő igényeikre készülnek az olyan változatok, mint amilyen a Novitec Toradora keresztelt kiadása lett.
A németek Aventadorja szénszálas műanyagelemekkel javította az aerodinamikai értékeket, a csomag egyik célja ugyanis a leszorító erő csökkentése volt. Nem a gyár tervezőinek munkáját akarta minden áron megreszelni a Novitec: a módosítások egy részére a megnövelt teljesímény miatt volt szükség. Ennek jegyében egy új első kötényt és hátsó diffúzort, nagyobb légbeömlőket, egy hátsó szárnyat és plusz tetőnyílást kapott az autó.
A 6,5 literes V12-es teljesítményét egy új kipufogórendszerrel 748 lóerőig húzták. Ez volt a teljesítmény-növelő program kezdete, a V12-eshez kapcsolt két kompresszorral és az átírt motorvezérlő programmal pedig a Koenigseggekéhez közeli értéket, 969 lóerőt sajtoltak ki a motorból.
A húsz kilogrammos súlycsökkentéssel, az új aerodinamikai elemekkel és a két kompresszorral a csomag ára várhatóan nem áll majd meg tízezer euró alatt.