Az autó első ránézésre olyan, mintha valaki emlékezetből rajzolt volna egy Ferrarit. Van benne egy kevés az Enzóból, de egy csipetnyivel még jobban emlékeztet az F50-esre, ami nagy durranás volt - 1995-ben. Az összhatás azért nem rossz, és hogy senki ne nézze Ferrarinak, az első példányt a franciák tradicionális verseny-kékjére festették. Érdekes, hogy nem csak a formaterv hat egy kicsit régimódinak, de a technika is: a motor BMW gyártmány, egy 5,4 literes V12-es, amelyet 1998 és 2002 között építettek a 750i-be. A Rascasse-ba persze egy felpiszkált változat kerül, 500 lóerő csúcsteljesítménnyel, de a technika mégiscsak másfél évtizedes. Ennek ellensúlyozására kapott egy gázrendszert is, így viszonylag környezetbarát módon is üzemeltethető, ha nem benzinnel használják.
A Rascasse-ból összesen 15 példány készül, de nem is valószínű, hogy szükség lesz többre, tekintve, hogy egy-egy példányért kerek félmillió eurót kérnek. Ha lesz valami, ami eladhatja a kék csodát, az a belső tér lehet, amely fa és kétszínű bőr ízléses kombinációjának tűnik a képeken - ha olyan, amilyennek látszik, az autó gazdái elégedettek lesznek a választásukkal.