A hírek szerint a Veyron Supersportra épülne az újdonság, ám a szénszálas anyagok még kiterjedtebb használatával akár 200 kilogrammot is faraghatnának annak súlyából, miközben a négyturbós W16-os blokk 1184 lóerős teljesítményét akár 1500 felé is növelhetik.
A végsebesség pedig nem is annyira a Veyron fejlesztőcsapatán múlik, sokkal inkább azon, hogy meddig bírják a gumiabroncsok. Három évvel ezelőtt a Supersportmár átlépte a 430 km/h-t is - igaz, a vásárlókhoz kerülő változat ennél valamivel kevesebbre, 415 km/h-ra képes. A hírek szerint a következő Veyron a 450 km/h-t is átlépheti, bár azt nem tudni, hogy a kereskedelmi forgalomba kerülő gépeknél ezt mennyire korlátozzák majd.
Aki az utolsó különkiadású Veyronra vágyik, annak várhatóan mélyen a zsebébe kell majd nyúlnia, hiszen 5 millió font (1,7 milliárd forint) körüli összeget kérhetnek majd el az autóért.