Az olasz gyártó az AMG hatliteres V12-esét építi az Evolution modellekbe - a 800 lovas szörnyeteg 2,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, végsebessége 350 km/h feletti. Persze a fejlett aerodinamikai megoldásoknak köszönhetően nemcsak egyenesben gyors - már az ötven lóerővel gyengébb Zonda R is bizonyított a legendás Nordschleife versenypályán, melynek 20,8 kilométeres körét 6 perc 47 másodperc alatt teljesítette, az Evolution ennél is gyorsabb lehet.
Az ötdarabos limitált széria első példánya már elkészült, és hamarosan le is szállítják tulajdonosának, akinek mélyen a zsebébe kell nyúlnia: 1,76 millió eurót, vagyis 510 millió forintot kérnek a valaha gyártott legerősebb Zondákért. A Pagani persze eddig sem a bárki számára elérhető autókról volt ismert: az 1992-es alapítás óta mindössze két különböző típust készítettek - a Zondát és a Huayrát. Utóbbi indulóára bemutatásakor 1,3 millió euró volt.