Magyarországon még éppen csak nekikezdtek az értékesítésének, a német Irmscher tunerei máris kiadtak egy csomagot az Opel Mokkával közös alapokra épült Chevrolet Traxhoz.
A Irmschernél kizárólag a külső és az utastér megjelenésén dolgoztak, máshoz egyelőre nem nyúltak a Traxon, így a munka javarészt az új felnikben és az idomok izmosításában kimerült. Az új, tizenkilenc colos felniszettel kétség kívül jobb lett a kiállása, de egy családi autóra ilyen drága, csúnyán sérülő felniket tenni vétek, hiszen mégiscsak egy hétköznapi használatra szánt autóról van szó, és ez a Chevy vagánykodni már csak természeténél fogva sem alkalmas, függetlenül attól, hogy mit pakolnak rá.
A rozsdamentes acélból készített kipufogóvégek, a diffúzorra hajazó betét a faron, a küszöb és az újraszabott lökhárító mind a sportosságot hirdetik, miközben a motorfedél alatt ugyanaz az 1,4-es turbós lapul, ami a kereskedésekben kapható változatokhoz is jár - bár ez a tervek szerint idővel kap majd egy kis erősítést. Az egyelőre névtelen csomaghoz az utastérben a teljes kárpitozás igény szerint variálható. Hogy mindezt mennyiért, azt egyelőre nem tudni, ahogy az sem ismert, mikortól lesz rendelhető a német Trax-vadítás.
Vad külsőt kapott az apró SUV
https://formula.hu/egyeb/2013/05/02/vad-kulsot-kapott-az-apro-suv 2013-05-02 08:00:00 2013-05-02 08:00:00
Vannak autók, amelyek - hagyományos értelembe vett - tuningolása ellen számtalan racionális érv szól. Lehet-e piaca például egy apró SUV-nak, amit a sportos és nagy terepjárók mintájára szabnak át? A jelek szerint igen, hiszen kereslet nélkül nincs kínálat, és ezt tudják az Irmschernél is.