A tanulmány meglehetősen agresszívre sikerült - ehhez hozzájárul a keskeny hűtőmaszk, a ledes fényszórópár és a motorháztető légbeömlője is. Igaz, a kupéjelleg a tetővonal íve miatt visszafogottabb, mint a BMW X4 és X6 esetében.
A farrészt látványos hátsó lámpák és két - a lökhárítóba integrált - kipufogóvég teszi sportosabbá. Az egyszerű, letisztult beltér egyértelműen emlékeztet a januárban bemutatott, eredeti CrossBlue koncepcióra - a lapos aljú kormánykereket, a négyszögletű szellőzőket és a középen elhelyezett, jókora érintőképernyőt is láthattuk korábban.
A tanulmányautóba V6-os turbómotor került, melyet két villanymotor egészít ki - a rendszer összteljesítménye 415 lóerő. Ez persze egy sorozatgyártású modell esetében már indokolatlanul soknak tűnhet, de a koncepcióautónál belefér. Ha a Volkswagen újdonsága eljut a sorozatgyártásig, minden bizonnyal ésszerűbb motorválasztékkal is kínálják majd.
Azt egyelőre nem tudni, hogy a Volkswagen milyen szerepet szán a CrossBlue Coupé tanulmánynak, de talán erre a kérdésre is választ kapunk a hétvégén, amikor az Auto China kiállításon, Sanghajban hivatalosan is leleplezik a szabadidő-autót.
Kiszivárgott képeken a VW újabb dobása
https://formula.hu/egyeb/2013/04/20/kiszivargott-kepeken-a-vw-ujabb-dobasa 2013-04-20 09:00:00 2013-04-20 09:00:00
Tegnap már néhány vázlatrajzon megvizsgálhattuk a Volkswagen legújabb szabadidőautó-koncepcióját, a CrossBlue Coupét, mely sokak szerint akár a Tiguant is felválthatná a közeljövőben. Bár ezekről a rajzokról még messzemenő következtetéseket nem vonhattunk le, a most kiszivárgott képek már jobb kiindulási alapot szolgáltatnak.